موفقیت جامعه، ارمغان اهمیت دادن به جایگاه معلمان است
کد خبر: 4138681
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۳
امام‌ جمعه مهاباد

موفقیت جامعه، ارمغان اهمیت دادن به جایگاه معلمان است

ماموستا عبدالسلام امامی گفت: نقش معلم و دانایان در جامعه غیرقابل انکار بوده و جامعه‌ای که اهمیت بیشتری به جایگاه معلم بدهد، موفق و سعادتمندتر خواهد شد.

عبدالسلام امامی امام جمعه مهابادبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، ماموستا عبدالسلام امامی، امام‌ جمعه مهاباد، ۱۵ اردیبهشت‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه اظهار کرد: کارگران عامل سازندگی جامعه هستند و آبادانی و رونق تولید در سایه همت و همراهی کارآفرینان و کارگران محقق می‌شود.

وی ضمن گرامیداشت روز کارگر افزود: پروردگار متعال نیز کارآفرینان و سرمایه‌گذارانی که موجب اشتغال و کسب روزی حلال برای کارگران خواهند شد، را پاداش عظیم می‌دهد.

امام‌ جمعه مهاباد با بیان اینکه پایدارترین صدقه افراد سرمایه‌دار ایجاد اشتغال و منبع درآمد برای افراد جامعه است، ادامه داد: افراد و سرمایه‌دارانی که ثروت خود را در راه ایجاد اشتغال و فرصت‌های شغلی برای کارگران و سایر افراد صرف کنند، در پیشگاه خداوند از جایگاه ویژه برخوردار هستند.

وی در ادامه با اشاره به روز معلم نیز گفت: نقش معلم و دانایان در جامعه غیرقابل انکار بوده و جامعه‌ای که اهمیت بیشتری به جایگاه معلم بدهد، موفق و سعادتمندتر خواهد شد.

ماموستا امامی در ادامه با تبریک روز شورا اضافه کرد: با مشورت کردن در کارهای خود ضمن استفاده و شریک شدن از عقل و فکر دیگران بدون هزینه می‌توان نتیجه بهتری را برای خود و دیگران متصور بود.

وی ساخت مسجد توسط پیامبر را یکی از اقدامات ارزشمند و در راستای گردهمایی و مشورت بین افراد جامعه دانست و گفت: در مشورت کردن باید قدرت گذشت را داشت تا بتوان در موضوعات مختلف از نظر افراد مختلف حتی مخالفان نیز استفاده کرد.

انتهای پیام
captcha