دشمن جنگ ترکیبی خود را از موضوع عفاف و حجاب آغاز کرده است
کد خبر: 4138409
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۰

دشمن جنگ ترکیبی خود را از موضوع عفاف و حجاب آغاز کرده است

امام جمعه کرمان با بیان اینکه دشمن در جنگ ترکیبی عملیات خود را از موضوع عفاف و حجاب شروع کرده، گفت: وظیفه ما صرفاً عمل کردن براساس قانون است و اگر مدیران قانون را درست اجرا کنند مشکلات کم می‌شود.

حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی امام جمعه کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان عصر امروز، ۱۳ اردیبهشت‌ماه در جلسه شورای اداری استان ضمن گرامیداشت هفته معلم، بیان کرد: نقش معلم بر کسی پوشیده نیست. برای سنجش موفقیت نیز ابتدا باید به سابقه علمی و اساتید هر فرد و در مرتبه دوم به حفظ شأن و جایگاه معلم توجه کرد. هر اندازه افراد تقید بیشتری نسبت به حفظ جایگاه استاد داشتند به همان نسبت توفیقات آنها بیشتر بود.

وی در ادامه به هفته کار و کارگر نیز اشاره کرد و گفت: کارگر در نظام دینی و اخلاقی همسنگ مجاهد خط مقدم جبهه است. کارگر و کارمند باید از درون خود کنترلی داشته باشند و هر لحظه خود را در منظر خدا ببیند و این سیستم هشت سال دفاع مقدس را مدیریت کرد.

حجت‌الاسلام علیدادی سلیمانی در بخش دیگری از سخنانش مسئله حجاب و عفاف را بسیار جدی دانست و اظهار کرد: دشمن در جنگ ترکیبی عملیات خود را از اینجا شروع کرده و وظیفه ما صرفاً عمل کردن براساس قانون است. در این ارتباط اگر مدیران قانون را درست اجرا کنند مشکلات کم می‌شود و برای آنکه یک بار دیگر دشمن مأیوس شود باید مراقبت و مواظبت کنیم.

امام جمعه کرمان در پایان گفت: اگر مدیری به این موضوع اعتقاد ندارد هیچ دلیلی ندارد که در پُست خود باقی بماند. این راهی است که ده‌ها هزار انسان شریف در آن قدم گذاشتند و از جان و سلامت خود گذشتند.

محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان نیز در این جلسه با تأکید بر همکاری همه دستگاه‌ها برای پروژه‌های سرمایه‌گذاری استان، گفت: خدمات نظام در بخش‌های مختلف نباید در شلوغی اخبار گم شود.

وی با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب بر موضوعات اقتصادی، گفت: خدمات انجام شده در حوزه اقتصاد را باید به مردم معرفی کرد تا سبب امیدافرینی و نشاط در جامعه شود.

انتهای پیام
captcha