سرمایه‌های اصلی کشور در دست معلمان است
کد خبر: 4138366
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۷

سرمایه‌های اصلی کشور در دست معلمان است

سرپرست فرمانداری شهرستان قزوین گفت: معلمان نقش مهم و بسزایی در توسعه و پیشرفت جامعه دارند، چرا که دانش‌آموزان به عنوان سرمایه‌های اصلی و آینده‌ساز کشور در اختیار آن‌ها قرار دارند، کشوری که به دنبال توسعه است نیز چشم امیدش به نتیجه زحمت معلمان است.

تقدیر فرماندار قزوین از معلمان

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری قزوین، غلامحسن اسلامی‌صدر، سرپرست فرمانداری شهرستان قزوین، به مناسبت گرامیداشت هفته معلم و بزرگداشت مقام شامخ معلم و ضمن بازدید از برخی مدارس بخش مرکزی قزوین با معلمان به گفت‌وگو نشست.

وی در این دیدار گفت: معلمان نقش مهم و بسزایی در توسعه و پیشرفت جامعه دارند، چرا که دانش‌آموزان به عنوان سرمایه‌های اصلی و آینده‌ساز کشور در اختیار آن‌ها قرار دارند، کشوری که به دنبال توسعه است نیز چشم امیدش به نتیجه زحمت معلمان است.

این مسئول افزود: توسعه امری چندبعدی و فرآیند تحول بنیادین باورهای فرهنگی، نهادهای اجتماعی، سیاسی و اقتصادی است، اینطور نیست که بگوییم کشوری که منابع زیرزمینی بالایی دارد قطعاً کشور توسعه یافته است یا می‌تواند در مسیر توسعه قرار بگیرد، توجه به امر آموزش و پرورش را می‌توان رکن اصلی توسعه دانست.

سرپرست فرمانداری شهرستان قزوین بیان کرد: معلمان زمانی می‌توانند در مسیر توسعه گام برداند و سرمایه انسانی در اختیارشان را به خوبی پرورش دهند که خودشان دغدغه معیشتی نداشته باشند که در این خصوص دولت سیزدهم گام بزرگ رتبه‌بندی معلمان را برداشت اگرچه این طرح نیاز به اصلاحاتی دارد که در حال بررسی است.

اسلامی‌صدر اظهار کرد: فراموش نکنیم که هدف اساسی آموزش و پرورش تربیت نیروی انسانی پرشور، دارای اعتماد به نفس و افرادی است که بتوانند دست به کارهای خلاق و تازه برنند، ایجاد امید و انگیزه در دانش‌آموزان نیز از جمله نکاتی است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

انتهای پیام
captcha