میزبانی ویژه جامعةالمصطفی از اتباع غیر ایرانی
کد خبر: 4137874
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۲
حجت‌الاسلام علی عباسی بیان کرد:

میزبانی ویژه جامعةالمصطفی از اتباع غیر ایرانی

رئیس جامعةالمصطفی العالمیه گفت: المصطفی به لحاظ میزبانی از اتباع غیرایرانی از شرایط ویژه‌ای برخوردار است و همکاری پلیس در این زمینه بسیار راهگشا و شایسته تقدیر است.

علی عباسی رئیس جامعةالمصطفی العالمیه

به گزارش خبرنگار ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین علی عباسی، رئیس جامعةالمصطفی العالمیه، عصر دوشنبه 11 اردیبهشت در بازدید از مرکز درمانی شبانه‌روزی غدیر ویژه طلاب غیرایرانی که با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی همراه بود، اظهار کرد: بر خود لازم می‌دانم از زحمات و پیگیری‌های مجدانه مجموعه علوم پزشکی و شخص ریاست دانشگاه قدردانی کنم.

رئیس جامعه المصطفی العالمیه با بیان آثار و عظمت و نتایج پیروزی انقلاب اسلامی بر همگان افزود: طبیعی است صاحبان سلطه در این عالم به مقابله با این انقلاب و دشمنی با آن برخاسته و از هیچ تلاشی برای مقابله با آن دریغ نمی‌کنند.

وی ادامه داد: هجمه گسترده و بی‌نظیر رسانه‌ای دشمن علیه ملت در همه عرصه‌ها و گردنه‌های تاریخی در نوع خود کم نظیر بوده، اما ملت بزرگ ایران در برابر این فشار‌ها و توطئه‌ها مقاومت کرده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین عباسی، به پیشرفت‌‎های بی‌نظیر و غیرقابل انکار جمهوری اسلامی در حوزه بهداشت و درمان اشاره و عنوان کرد: این پیشرفت‌ها به ویژه در عرصه حضور بانوان و ارائه خدمات آنان به جامعه شایسته تقدیر است.

رئیس جامعةالمصطفی العالمیه ارائه خدمات بهداشتی درمانی را یکی از وظایف جانبی این نهاد علمی آموزشی دانست و گفت: امیدواریم این نوع خدمات را در آینده توسعه و گسترش دهیم و نکته حائز اهمیت اینکه جدا از میزان خدمت‌رسانی، نحوه تعامل و ارتباط با مراجعان از اهمیت بالایی برخوردار است و رعایت این مسائل نیاز به دقت و عنایت ویژه‌ای دارد و خوشبختانه مسئولان مرکز امور طلاب و سایر بخش‌های مرتبط تاکنون با سعه صدر در این زمینه خدمات ارزشمندی را داشته‌اند.

سپس مهدی مصری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در این مراسم، بر لزوم حفظ دستاورد‌های انقلاب در دولت مردمی سیزدهم تأکید کرد و گفت: در این دولت مردمی پروژه‌های بهداشتی درمانی بسیار خوبی در راستای رفاه حال شهروندان در استان افتتاح شد که برای مردم شریف قم به عنوان کلان شهر ضروری بود.

وی با بیان اینکه طلاب خارجی سفیران فرهنگی کشور هستند، گفت: این مجموعه درمانی برای طلاب خارجی و همشهریان عزیز ضروری بوده و برطرف‌کننده نیاز‌های درمانی و بهداشتی آن‌ها است.

مهدی مصری رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم یادآور شد: دانشگاه‌های معتبر دنیا از کلینیک‌ها و درمانگاه‌های ویژه برای خدمت به دانش‌پژوهان خود استفاده می‌کنند و خوشبختانه تأسیس درمانگاه غدیر الگوی خوبی برای توسعه مراکز درمانی با همکاری موسسات و مراکز استان جهت ارتقا و رشد بهداشت و سلامت را پدید آورده است.

مصری در ادامه از آمادگی دانشگاه علوم پزشکی قم جهت تجهیز و راه‌اندازی بخش‌های متنوع درمانگاه شبانه‌روزی غدیر خبر داد.

انتهای پیام
captcha