مراسم بزرگداشت آیت‌الله شهید سلیمانی در بندرگز برگزار شد
کد خبر: 4137695
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۴

مراسم بزرگداشت آیت‌الله شهید سلیمانی در بندرگز برگزار شد

مراسم بزرگداشت آیت‌الله شهید سلیمانی با حضور امام جمعه بندرگز، جمعی از اساتید حوزه و دانشگاه و خانواده شهدا شب گذشته، ۱۰ اردیبهشت در مسجد جامع بندرگز برگزار شد.

گرامیداشت آیت الله شهید سلیمانی در بندرگز

به گزارش ایکنا از گلستان، مراسم بزرگداشت آیت‌الله سلیمانی، با حضور امام جمعه بندرگز، جمعی از اساتید حوزه و دانشگاه و خانواده شهدا شب گذشته، ۱۰ اردیبهشت در مسجد جامع بندرگز برگزار شد.

حجت‌الاسلام شریعتی‌فر از اساتید حوزه علمیه امام محمدباقر(ع) بندرگز در این مراسم گفت: آیت‌الله شهید سلیمانی از روحانیون برجسته استان مازندران و مورد وثوق مقام معظم رهبری بوده و عضو مجلس خبرگان رهبری و نماینده معظم حضرت آقا در زاهدان و کاشان بود که همواره در خدمت نظام اسلامی تلاش و کوشش می‌کرد.

استاد حوزه علمیه امام محمدباقر(ع) بندرگز گفت: این عالم‌ مجاهد در همه ابعاد وقف انقلاب و مردم بود و از هر فرصتی برای خدمت‌رسانی به مردم و تبیین ارزش‌های انقلاب استفاده کرد.

حجت‌الاسلام شریعتی‌فر ادامه داد: ‌آیت‌الله سلیمانی بسیار ارزشی، ولایی، آرمان‌گرا و متعهد به دستورات الهی و معارف دینی و مسئولیت‌های اجتماعی بود و همچنین عالم عاملی بود که خود را همواره مصداق معیارهایی قرار می‌داد که به مخاطبان ارائه می‌کرد.

این استاد حوزه علمیه بندرگز افزود: همواره خدمت به خلق خدا و گره‌گشایی از کار مردم اولویت مهم ایشان بود و در همین راه هم به شهادت رسیدند.

همچنین در این مراسم حاج قربان چراغچی از مداحان و ذاکران اهل‌بیت(ع) ضمن تلاوتی از آیات قرآن به نوحه‌سرایی و سینه‌زنی پرداخت. 

انتهای پیام
captcha