نگاهی به فعالیت‌های ترم بهاره مؤسسه صهبای ملکوت تهران
کد خبر: 4137680
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۶

نگاهی به فعالیت‌های ترم بهاره مؤسسه صهبای ملکوت تهران

دوره‌های آموزشی حفظ تخصصی و مقطعی، همراه با دوره‌های تثبیت، روخوانی و روان‌خوانی از سوی مؤسسه صهبای ملکوت تهران در حال برگزاری است.

مؤسسه صهبای ملکوت تهرانسوسن بنی‌علی، مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت صهبای ملکوت در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، ضمن تشریح کلا‌س‌ها و فعالیت‌های مؤسسه در ترم بهار و تابستان گفت: دوره‌های حفظ تخصصی یک و دو ساله در مؤسسه همراه با دوره آزمایشی در تابستان و حفظ چهار جزء قرآن کریم و دوره‌های تثبیت و مرور محفوظات از جمله دوره‌های اولویت‌دار مؤسسه است.

وی با اشاره به اینکه علاقه‌مندان به عرصه حفظ پس از موفقیت در دوره آزمایشی و براساس توانمندی به دوره حفظ تخصصی یا دوره‌های نیمه تخصصی و مقطعی (حفظ 4 و 6 ساله) اعزام می‌شوند، افزود: تمام کلاس‌های حفظ همواره با ارائه نکات تفسیری و مفاهیمی به صورت حضوری یا غیر حضوری برگزار می‌‌شود.

بنی‌علی اضافه کرد: برگزاری کلاس‌های فصیح‌خوانی، روخوانی و روان‌خوانی، صوت و لحن پیشرفته و مبتدی با تدریس بانوان مقدسی، سلیمانی و یوسفی، برگزاری کلاس‌های حفظ و قرائت ویژه کودکان 7 تا 13 سال با بازی قرآنی، شعر و قصص قرآنی، مجری دوره‌های تربیت مربی حفظ و روخوانی و روان‌خوانی قرآن در سازمان‌ها و نهادها از دیگر فعالیت‌های مؤسسه است.

مدیر مؤسسه صهبای ملکوت تهران اضافه کرد: درصدد هستیم به دلیل سهولت استفاده بانوان دارای فرزند خردسال از کلاس‌های مجموعه، خانه قرآن کودک را با هدف تربیت قرآنی فرزندان راه‌اندازی کنیم.

وی ادامه داد: دوره آموزشی مکالمه عربی به صورت فشرده و سه ماهه با تدریس فائقه محمدی، روزهای یکشنبه از اواخر اردیبهشت‌ماه، همچنین کلاس‌های مهدویت و سبک زندگی اسلامی و قرآنی نیز ویژه بانوان برگزار می‌شود.

بنی‌علی به فراخوان ثبت‌نام دوره‌های تابستانه ویژه آقایان و پسران اشاره کرد و گفت: دوره‌هایی که بیشتر مورد درخواست و متقاضی مخاطبان آقا است، در ایام تابستان و همزمان با اوقات فراغت پسران نوجوان و جوان تشکیل خواهد شد.

وی به دو طرح ویژه مؤسسه اشاره کرد و افزود: برگزاری آزمون‌های تثبیت 40 هفته‌ای ویژه حافظان کل و اجزاء گوناگون، همراه با آزمون جامع و دوره‌های ویژه تفسیر برای کلاس‌ها حفظ قرآن در قالب آنلاین و آفلاین(مجازی) و حضوری از دیگر طرح‌هایی است که همواره مورد استقبال حافظان قرار گرفته است.

یادآور می‌شود، مؤسسه قرآن و عترت صهبای تهران در ضلع شمال غربی پل سیدخندان، خیابان ارسباران(جلفا)، کوچه شفاپی، پلاک ۴۳ قرار دارد.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های ۲۲۸۸۳۹۵۷ و ۰۹۱۲۷۲۲۲۱۴۵ تماس بگیرند یا از طریق پیام‌رسان ایتا و بله با آی دی  sahba1392 مرتبط باشند.

انتهای پیام
captcha