3 عنوان کتاب در مرکز اسناد و مفاخر بروجرد رونمایی شد
کد خبر: 4136654
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۲
هفته جاری؛

3 عنوان کتاب در مرکز اسناد و مفاخر بروجرد رونمایی شد

طی هفته جاری از سه عنوان کتاب با عناوین «کودکی با کودکان بزرگسال»، کتاب شعر «عشق بازی با واژه ها» و «سودای خلافت اسلامی» در بروجرد رونمایی شد.

رونمایی کتاببه گزارش ایکنا از لرستان، به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد، کتاب «کودکی با کودکان بزرگسال» تألیف فائزه مخلص‌آبادی فراهانی امروز، 6 اردیبهشت‌ماه در مرکز اسناد و شناسایی مفاخر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجرد رونمایی شد.

این اثر به اهمیت دوران حساس و طلایی کودکی از سه منظر روانشاختی، اسلامی و ادبیات فارسی می‌پردازد، همچنین مسائل زیستی کودکان مانند تغذیه، خواب، ورزش، علایق و ... مورد بحث قرار گرفته است.

فائزه مخلص‌آبادی فراهانی متولد 1374 اراک و دارای مدرک کارشناسی روانشناسی است که پیش از این کتاب «ازدواج مرگ عشق نیست» از وی در این مرکز رونمایی شده بود.

همچنین، کتاب شعر «عشق بازی با واژه‌ها» اثر رضا روزگر دوشنبه، 4 اردیبهشت‌ماه در مرکز اسناد و شناسایی مفاخر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد رونمایی شده است.

در این مجموعه، اشعار احساسی و پر از تخیلی در انواع قالب‌های شعری چون مثنوی و غزل سروده شده است.

کتاب «سودای خلافت اسلامی» نوشته محمد امین گودرزی سومین کتابی است که طی هفته جاری در مرکز اسناد و شناسایی مفاخر بروجرد رونمایی شده است.

کتاب سودای خلافت اسلامی عقاید داعش و دشمنان اسلام را شرح می‌دهد و هدف این کتاب آگاهی از نحوه شکل‌گیری گروه داعش و عقاید آنان و همچنین شباهت‌ها و تفاوت‌های آنها با گروه‌های سلفی و وهابی است.

انتهای پیام
captcha