مجموعه‌های اطلاعاتی با مروجین فساد سازمان یافته برخورد کنند
کد خبر: 4134482
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۸
استاندار سیستان‌و‌بلوچستان:

مجموعه‌های اطلاعاتی با مروجین فساد سازمان یافته برخورد کنند

محمد کرمی با بیان اینکه با دو گروه از افراد در هنجارشکنی در جامعه مواجه هستیم، گفت: یک گروه افرادی که توسعه بی‌حجابی می‌کنند و دوم فرد بی‌حجابی که ناآگاهانه تصمیم و تحت تأثیر قرار می‌گیرد، روشنگری بین مردم بسیار مهم است و از طرفی، مجموعه‌های اطلاعاتی باید با مروجین فساد سازمان یافته برخورد کنند.

محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستانبه گزارش ایکنا از سیستان و بلوچستان، به نقل از روابط عمومی استانداری، محمد کرمی، استاندار سیستان‌و‌بلوچستان، شامگاه، 26 فروردین‌ماه، در جلسه قرارگاه عفاف و حجاب استان، گفت جنگ ترکیبی یک اصطلاح و شعار نیست بلکه جنگ ترکیبی از چند موضوع تشکیل شده که یکی از این موضوعات جنگ شناختی است.
 
محمد کرمی با اشاره به روش‌های جنگ نرم، افزود: جنگ شناختی ۲۵ زیر شاخه دارد و یکی از مهمترین آنها اشغال ذهنیت یعنی هدایت ذهن‌ها به سمت اهداف مدنظر دشمنان است، دشمنان به این نتیجه رسیدند که در جنگ سخت با ایران اسلامی پیروز نخواهند بود، آنان به جنگ‌های نرم به‌ویژه جنگ شناختی روی آورده‌اند و در میدان مبارزه هستند.
 
وی تصریح کرد: طراحان جنگ شناختی دقیقاً می‌دانند چه چیزی را طراحی می‌کنند، اگر ما دقت، درک و طرح مناسب برای مقابله با این جنگ‌ها نداشته باشیم ناخودآگاه به جنگ شناختی دشمن کمک خواهیم کرد.
 
استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به فعالیت مؤسسات آمریکایی در زمینه جنگ شناختی گفت: این ۶۰ مؤسسه به روش‌های متفاوت در زمینه جنگ شناختی کار و با بررسی نقاط ضعف ما برای آن برنامه تدوین می‌کنند.
 
کرمی  با بیان اینکه دشمنان برای تهاجمات فرهنگی و جنگ شناختی علیه ما برنامه دارند، بنابراین ما نیز باید با برنامه پیش برویم، به تدین و غیرتمند بودن مردم سیستان و بلوچستان اشاره کرد و افزود: یکی از جنگ‌های شناختی دشمنان این است که آرمان‌های ما را مورد هدف قرار می‌دهد و غیرت را از بین می‌برد.
 
وی با بیان اینکه با دو گروه از افراد در این هنجارشکنی مواجه هستیم، تصریح کرد: یک گروه افرادی که توسعه بی‌حجابی می‌کنند و دوم فرد بی‌حجابی که ناآگاهانه تصمیم و تحت تاثیر قرار می‌گیرد، روشنگری بین مردم یک مسئله بسیار مهمی است و از طرفی مجموعه‌های اطلاعاتی باید با مروجین فساد سازمان یافته برخورد کنند.
 
استاندار سیستان و بلوچستان افزود: می‌توان در این ارتباط از ظرفیت حوزه علمیه، دانشگاه، اصناف، شهرداری‌ها و علی‌الخصوص آموزش و پرورش که تاثیر فراوانی در زمینه فرهنگی دارند، استفاده کرد، افراط و تفریط در دین ما وجود ندارد، باید در زمینه پیشگیری‌ها و اقدامات فرهنگی کار و دقت بیشتری صورت بگیرد.
انتهای پیام
captcha