کتاب «مسافر اردیبهشت» در خرم‌آباد رونمایی می‌شود
کد خبر: 4133527
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۶
فردا؛

کتاب «مسافر اردیبهشت» در خرم‌آباد رونمایی می‌شود

به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی طی آیینی در خرم‌آباد از کتاب «مسافر اردیبهشت» شامل خاطراتی از شهید هنرمند بهرام هژبر رونمایی می‌شود.

رونمایی کتاببه گزارش ایکنا از لرستان، حوزه هنری لرستان در نظر دارد در گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی آیین تجلیل از هنرمندان و فعالان فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی را برگزار و هنرمند شاخص سال در استان لرستان معرفی می‌شود.

همچنین در این آیین که پنج‌شنبه، ۲۴ فروردین‌ماه در تالار ماه حوزه هنری لرستان برگزار خواهد شد، قرار است از کتاب «مسافر اردیبهشت» شامل خاطراتی از شهید هنرمند بهرام هژبر رونمایی شود.

لازم به ذکر است، با فعالسازی ستاد «هفته هنر انقلاب اسلامی» در اسفندماه سال گذشته در لرستان و با توجه به آیین‌نامه انتخاب چهره سال هنر انقلاب استان با همکاری دستگاه‌های فرهنگی هنری نسبت به شناسایی و معرفی هنرمندان متعهد و انقلابی استان اقدام شد.

با توجه به برگزاری جلساتی در این زمینه؛ هنرمندان شاخص در رشته‌های (شعر و داستان) هنرهای نمایشی (خیابانی و صحنه‌ای) موسیقی و سرود، تجسمی، فرهنگ و مطالعات پایداری و هنرهای تصویری با حضور مدیران و نمایندگان ادارات و دستگاه‌های فرهنگی هنری انتخاب و در مراسم فردا تجلیل خواهند شد.

انتهای پیام
captcha