ارومیه تبدیل به کارگاه پروژه‌های عمرانی می‌شود
کد خبر: 4132813
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۵

ارومیه تبدیل به کارگاه پروژه‌های عمرانی می‌شود

رئیس کمیسیون عمران، برنامه‌ریزی و  حمل و نقل شهری شورای شهر ارومیه گفت: تمام تلاش و همت خودمان را برای تحقق شعار ارومیه  ۱۴۰۲؛ کارگاه عمران و سازندگی در سال جدید به کار خواهیم بست و امیدواریم با همراهی و هماهنگی اعضای شورای شهر و شهردار ارومیه بتوانیم شهر ارومیه را تبدیل به کارگاه پروژه‌های عمرانی کنیم.

علی مصطفی زاده سخنگوی شورای شهر ارومیهبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، علی مصطفی‌زاده، رئیس کمیسیون عمران، برنامه‌ریزی و  حمل و نقل شهری شورای شهر ارومیه و سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه ۲۰ فروردین در اولین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر در سال ۱۴۰۲ که در سالن جلسات ساختمان شورای اسلامی شهر برگزار شد، اظهار کرد: مجموعه مدیریت شهری ارومیه شورای شهر و شهرداری در سال گذشته مرحله عبور از بحران مالی، اداری و ... طی کرده و توانسته است آن را پشت سر بگذارد.

وی ادامه داد: بزرگترین افت مجموعه‌های مشورتی همانند شوراهای اسلامی شهر  وجود حاشیه در این مجمع‌هاست چرا که هم باعث دوری از مسئولیت‌های ذاتی و هم سبب ناکارآمدی می‌شود.

عضو هئیت رئیسه شورای اسلامی شهر ارومیه با بیان اینکه علی‌رغم خیل گسترده تخریب‌ها، تهمت‌ها و شانتاژها علیه اعضای شورای شهر ارومیه که مبدا بسیاری از آنها نیز مشخص است، شورای شهر ارومیه با افتخار از هیچ شخصی و... شکایت نکرده است چون یکی از شعارهای این شورا دعوت به نقد و انتقاد بوده و هست چرا که معتقدیم اگر در نقد و انتقاد را ببندیم درِ فساد و رانت باز می‌شود.

وی تصریح کرد: تمام تلاش و همت خودمان را برای تحقق شعار ارومیه  ۱۴۰۲؛ کارگاه عمران و سازندگی در سال جدید به کار خواهیم بست و امیدواریم با همراهی و هماهنگی اعضای شورای شهر و شهردار ارومیه بتوانیم شهر ارومیه را تبدیل به کارگاه پروژه‌های عمرانی کنیم و با قانون‌گذاری و نظارت شورای شهر و عملکرد قابل قبول شهرداری در این سال بتوانیم خدمات بهتری را به شهروندان ارائه دهیم، چرا که معتقدیم شان مردم ارومیه بسیار بالاتر از این برنامه‌هاست.

انتهای پیام
captcha