مراسم شب‌‌های قدر در گلزار شهدای قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: 4132713
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۲

مراسم شب‌‌های قدر در گلزار شهدای قزوین برگزار می‌شود

مراسم احیای شب‌‌های قدر ماه مبارک رمضان با حضور آحاد جامعه به‌ویژه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در گلزار شهدای شهر قزوین برگزار می‌شود.

قرآن به سر گرفتن

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، سمیه اسمعیلی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین گفت: مراسم احیای شب‌های قدر با حضور آحاد جامعه از جمله خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در گلزار شهدای شهر قزوین برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: در این برنامه معنوی ضمن تلاوت آیات قرآن مجید و استفاده از بیانات سخنرانان، مداحان اهل‌بیت(ع) قرائت دعای جوشن کبیر صورت خواهد گرفت.

این مسئول با بیان اینکه برنامه فوق در شب‌های نوزدهم، بیست‌و‌یکم و بیست‌وسوم ماه مبارک رمضان از ساعت ۲۲:۳۰ شب آغاز خواهد شد، تصریح کرد: این مراسم‌ها به ترتیب یکشنبه، بیستم فروردین، سه‌شنبه، بیست‌ودوم فروردین و پنجشنبه بیست‌وچهارم فروردین برپا می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در پایان خاطرنشان کرد: از عموم مردم به‌ویژه خانواده‌های شهدا و ایثارگر دعوت می‌شود تا در جوار شهدا حضور یافته و همنوا با آنان به مناجات و اعمال شب قدر بپردازند.

انتهای پیام
captcha