مهار تورم با پشتیبانی مردم محقق می‌شود
کد خبر: 4130096
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۲
امام جمعه کرمان:

مهار تورم با پشتیبانی مردم محقق می‌شود

حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی با بیان اینکه همه به ویژه دولتمردان باید در راستای مهار تورم و رشد تولید و رشد بهره‌وری تولید حرکت کنند، گفت: این اتفاقات زمانی رقم می‌خورد که نگاه مردمی پشتیبان آن باشد و این نگاه زمانی کارساز است که اسراف از زندگی حذف شود.

حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی امام جمعه کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، امروز، ۷ فروردین‌ماه در نخستین جلسه شورای اداری استان در سال جدید که با حضور ویدئوکنفرانسی رئیس‌جمهور برگزار شد، ماه رمضان را ماه تمرین کسب تقوای الهی در همه احوال دانست و گفت: امیدواریم در این ماه بر عبودیت خود بیافزایم و قدر شب و روزهای آن را بدانیم.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در ابتدای سال، تصریح کرد: معظم‌له حساسیت اصلی را متوجه مباحث اقتصادی و معیشت مردم کرده و برای هر کدام از بخش‌های کشور به‌صورت کلی مأموریت‌ها و مسئولیت‌هایی تعریف کردند. همه باید دست به دست هم داده و راهبردهای رهبر انقلاب را تحقق عینی ببخشیم.

امام جمعه کرمان افزود: همه به ویژه دولتمردان باید هم در راستای مهار تورم و هم برای رشد تولید و رشد بهره‌وری تولید حرکت کنند و این اتفاقات زمانی رقم می‌خورد که نگاه مردمی پشتیبان آن باشد و این نگاه زمانی کارساز است که اسراف از زندگی حذف شود.

نماینده ولی‌فقیه در کرمان با بیان اینکه از کشورهایی هستیم که پر هزینه اداره می‌شویم، اظهار کرد: لازم است به مسائل کوچک توجه کنیم و اگر بخش کوچکی از مسائل حل شود تأثیر کلانی دارد لذا امیدواریم جدی‌تر وارد عمل شده و سال جدید را با انگیزه مضاعف و با روحیه امید به آینده در راستای بهبود کشور در عرصه‌های مختلف آغاز کنیم تا پایان سال کارنامه مناسبی در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب داشته باشیم.

انتهای پیام
captcha