خلاقیت‌های متناسب با ذهن دانشجو؛ ویژگی بارز راهیان نور امسال
کد خبر: 4127596
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۰
مسئول بسیج دانشجویی خراسان‌جنوبی بیان کرد:

خلاقیت‌های متناسب با ذهن دانشجو؛ ویژگی بارز راهیان نور امسال

سیدمصطفی موسوی زاهد با اشاره به پرداختن به جهاد تبیین در اردوی راهیان نور امسال گفت: برای مشاهده یادمان‌های دفاع مقدس هر سال به خلاقیت‌های متناسب با ذهن دانشجوی امروزی نیاز داریم تا بتوانیم به آنچه مدنظر ماست، برسیم.

سیدمصطفی موسوی زاهد، مسئول بسیج دانشجویی خراسان‌جنوبیسیدمصطفی موسوی زاهد، مسئول بسیج دانشجویی خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی اظهار کرد: امسال بیش از هزار نفر از دانشجویان استان به سفر معنوی راهیان نور اعزام شدند که از این تعداد، حدود ۷۰۰ دانشجوی خانم و بیش از ۳۰۰ نفر از آقایان دانشجو بودند.

وی با بیان اینکه این سفر با حمایت استاندار و بنا به قول ایشان مبنی بر اعزام دانشجویان بازمانده از سفر راهیان نور انجام شد، افزود: امسال از ظرفیت 26 اتوبوس از شهرستان‌های فردوس، قاین و بیرجند برای این امر کمک گرفته شد.

مسئول بسیج دانشجویی خراسان‌جنوبی طول مدت این سفر را هفت روز بیان کرد و یادآور شد: دانشجویان به مدت سه روز از یادمان‌های دفاع مقدس بازدید کرده و این دوره از اردوهای راهیان نور دانشجویی با حمایت‌ها و پشتیبانی‌های سپاه انصارالرضا(ع)، استانداری خراسان‌جنوبی و سازمان بسیج دانشجویی برگزار شد.

موسوی زاهد با اشاره به خلاقیت در حوزه برگزاری اردوی راهیان نور افزود: با توجه به ضرورت جهاد تبیین، این امر یکی از موضوعات مدنظر ما قرار گرفته و رویکرد ما به سمت جهاد تبیین رفت که در این زمینه از حضور اساتید حوزوی و دانشگاهی در طول مدت اردو بهره بردیم.

وی با تأکید بر عدم غفلت از مرور پیشرفت‌های ایران گفت: یکی دیگر از موضوعات، بحث راهیان پیشرفت بود که دانشجویان در این حوزه از پیشرفت‌های نظام به‌ویژه در زمینه‌های دانش‌بنیان و صنعتی بازدید کرده و در جریان امور قرار گرفت.

مسئول بسیج دانشجویی خراسان‌جنوبی با اشاره به اعزام 509 نفر از دانشجویان به اردوی راهیان نور طی سال گذشته خبر داد و یادآور شد: برای دیدن این یادمان‌ها هر سال به خلاقیت‌های متناسب با ذهن دانشجوی امروزی نیاز داریم تا بتوانیم به آنچه مدنظر ماست برسیم؛ نباید به دنبال روتین و عادی برگزار کردن این اردو بود؛ باید همه درک کنند که این اردو با تمام سفرها تفاوت دارد؛ تفاوتش درکی از زمان است که دانشجوی متعهد امروزی نباید از آن دور شود. باید تمام سعی خود را انجام دهیم که این اتفاق نیفتد.

انتهای پیام
captcha