آیین رونمایی از دو کتاب حوزه دفاع مقدس در همدان برگزار شد
کد خبر: 4126049
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۲

آیین رونمایی از دو کتاب حوزه دفاع مقدس در همدان برگزار شد

رونمایی از دو کتاب کتاب «شکرانه بده که خون بهای تو من‌ام» و «زمانی برای عاشقی»، 13 اسفندماه همزمان با دهمین دوره پاسداشت اسوه صبر و مقاومت در پایگاه هوایی شهید نوژه همدان برگزار شد.

محمد برخوردار، مدیر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدانمحمد برخوردار، مدیر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: روز گذشته همزمان با دهمین دوره پاسداشت اسوه‌های صبر و مقاومت که به میزبانی پایگاه شهید نوژه همدان برگزار شد از دو عنوان کتاب که در راستای پاسداشت اسوه‌های صبر و مقاومت نگاشته شده بود، رونمایی شد.

وی یادآور شد: در این مراسم از کتاب «زمانی برای عاشقی» که خاطرات معصومه خدابخشی، همسر سردار شهید محسن عینعلی به قلم لیلا گودرزیان‌فرد به رشته تحریر درآمده است، رونمایی شد.

برخوردار ادامه داد: همچنین کتاب «شکرانه بده که خون بهای تو من‌ام» خاطرات مهین‌دخت نوری، مادر شهید سعید پیری که به قلم وجیهه فضلعلی نگاشته شده است، در این مراسم با حضور فرماندهان ارشد نظامی و مسئولان استانی رونمایی شد.

مدیر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان یادآور شد: از ابتدای سال تاکنون 70 عنوان کتاب در راستای توسعه و ترویج فرهنگ هشت هزار شهید استان همدان، با استفاده از ظرفیت شورا و کمیته‌های زیرمجموعه اداره‌کل حفظ آثار تدوین، چاپ و رونمایی شده است.

انتهای پیام
captcha