برپایی 450 اردوی جهادی جامعه سلامت در فارس
کد خبر: 4124827
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۹

برپایی 450 اردوی جهادی جامعه سلامت در فارس

رئیس بسیج جامعه پزشکی فارس از برپایی ۴۵۰ اردوی جهادی به همت بسیجیان جامعه پزشکی فارس در سال جاری خبر داد.

حسین صمصام، رئیس بسیج جامعه پزشکی فارسبه گزارش ایکنا از فارس، حسین صمصام، رئیس بسیج جامعه پزشکی فارس شب گذشته، 8 اسفندماه در همایش «جهاد خدمت، جهاد امیدآفرینی و جهاد تبیین» که در دانشگاه علوم پزشکی شیراز  با اشاره به فرا رسیدن سالروز بمباران شیمیایی بیمارستان صحرایی حضرت فاطمةالزهرا(س) و عملیات والفجر 8 که شهادت جمعی از اعضای بسیج جامعه پزشکی در دوران دفاع مقدس را در پی داشت، گفت: امروزه تلاش می‌شود در هر نقطه از میهن اسلامی، گفتمان جهادی با گسترش کمی و کیفی پیش برود.

وی اظهار کرد: امروزه در شرایط حساس منطقه و در مواجهه با جنگ ترکیبی دشمن، به کارگیری مبانی جهاد تبیین، روشنگری و جهاد خدمت ضرورت دارد؛ چرا که در راستای پیشبرد اهداف نظام و رفع موانع پیشرفت کشور است.

صمصام با اشاره به حضور فعالان دو جبهه جهاد تبیین و جهاد خدمت در این همایش اظهار کرد: شرکت‌کنندگان در این همایش در طول سال ۱۴۰۱، با برپایی ۴۵۰ اردوی جهادی سلامت محور، به ۲۱۰ هزار نفر از همنوعان داخل و خارج کشور خدمت رسانی داشته‌اند.

رئیس بسیج جامعه پزشکی فارس افزود: رزمندگان دفاع مقدس، تلاشگران جهاد امنیت و جان برکفان مدافع سلامت ثابت کرده‌اند که در کنار جهاد اصغر به معنای رویایی نظامی با دشمن؛ جهاد اکبر و گذشتن از موانع نفس را نیز به خوبی انجام داده‌اند و انقلاب اسلامی در حال تجربه جهاد جدیدی به نام جهاد خدمت است.

انتهای پیام
captcha