آغاز به‌کار دبیرخانه جشنواره محصولات فرهنگی فیروزه در خوزستان
کد خبر: 4124320
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۰

آغاز به‌کار دبیرخانه جشنواره محصولات فرهنگی فیروزه در خوزستان

دبیر خانه چهارمین جشنواره «فیروزه» در استان خوزستان همزمان با هشتمین دوره این جشنواره در سراسر کشور آغاز به کار کرد.

چهارمین جشنواره محصولات فرهنگی «فیروزه»به گزارش ایکنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، مجید منادی، معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان اعلام کرد: دبیر خانه چهارمین جشنواره «فیروزه» در استان خوزستان همزمان با هشتمین دوره این جشنواره در سراسر کشور، آغاز به کار کرد.

وی افزود: از آنجایی که یکی از دغدغه‌های مهم مسئولان فرهنگی کشور حمایت از کالاها و محصولات فرهنگی با الگوی ایرانی و اسلامی است، باید با شناسایی هنرمندان و صنعت‌گران گمنام و نوپا نسبت به حمایت و گسترش این محصولات در بین مردم جامعه تلاش کنیم.

منادی افزود: این دوره از جشنواره با سه رویکرد ایده‌های استارتاپی، کسب وکارهای نوپا و کسب و کارهای تجاری شده و فعال در دو مرحله تعیین برگزیدگان استانی و در ادامه تعیین و تقدیر برگزیدگان ملی برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اشاره به زمان برگزاری جشنواره ملی «فیروزه» اعلام کرد: علاقه‌مندان و فعالان می‌توانند آثار خود را تا ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ در سامانه مربوط به جشنواره بارگزاری کنند.

وی افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان قصد دارد ضمن آشنایی با توانمندی‌های مؤسسات و مجموعه‌های فرهنگی به زودی برخی برنامه‌های جانبی آموزشی و توانمندسازی را برگزار کند.

انتهای پیام
captcha