معرفی برگزیدگان بخش آوایی مرحله دانشگاهی جشنواره قرآن دانشجویان دانشگاه قم
کد خبر: 4123877
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۶:۳۰

معرفی برگزیدگان بخش آوایی مرحله دانشگاهی جشنواره قرآن دانشجویان دانشگاه قم

بخش آوایی مرحله دانشگاهی سی‎‌و‌هفتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه قم برگزار شد و نفرات برتر آن معرفی شدند.

مسابقات قرآن دانشگاه قمبه گزارش ایکنا از قم، بخش آوایی مرحله دانشگاهی سی‎‌و‌هفتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه قم در دو بخش بانوان و آقایان در رشته‌های اذان، دعاخوانی و مداحی، اول و دوم اسفند در دانشگاه قم برگزار شد و نفرات برتر آن از سوی داوران معرفی شدند.

در بخش آقایان در «رشته قرائت تحقیق»؛ محمدحسین فراهانی، محمدحسن احدی، محمدباقر خلیلی، مجتبی خوش‌سخن و علی شریعت به ترتیب اول تا پنجم شدند.

در رشته «قرائت ترتیل»؛ محمدرضا حق‌دوست، حسین کرمی، محمدرضا مسیب‌زاده، محمدحسین براری و احسان نوروزی به ترتیب رتبه‌های اول تا پنجم را کسب کردند.

در رشته «اذان»؛ رتبه اول را احمدرضا غیبی کسب کرد و سید محمدمهدی سیدی و علی‌اصغر مشهدی به ترتیب دوم و سوم شدند.

در رشته «مداحی»؛ سیدعلی میرجعفری، محمد اکبری، احمدرضا اسحاقی، محمدحسین پیران و علیرضا مقیمی رتبه‌های اول تا پنجم را کسب کردند.

در رشته «دعاخوانی» نیز رتبه‌های اول تا پنجم به ترتیب به سجاد محمدزاده، محمد اکبری، محمدحسین پیران، ابوالفضل سرگانی و عماد افتخاری رسید.

در بخش بانوان در رشته «قرائت تحقیق»؛ زهرا دوازده امامی رتبه اول، نرگس عشقی ازبرم رتبه دوم و مهدیه واحدی همت رتبه سوم را به دست آوردند.

در رشته «قرائت ترتیل»؛ مریم محمدی کشوری، ساجده قدرتی، زینب تقی‌زاده اکبری، فاطمه قاسمی و سیده‌فاطمه احمدیان به ترتیب اول تا پنجم شدند.

در رشته «دعاخوانی»؛ کبری قربانی رتبه اول و فاطمه هاتفی رتبه دوم را کسب کردند. در رشته «مداحی» نیز زهرا احمدی اول شد.

یادآور می‌شود، ایکنای قم با وجود پیگیری‌های مداوم برای پوشش این مسابقات دعوت نشده بود و پس از پایان مسابقات نیز با وجود پیگیری‌های فراوان، از مسئولان قرآنی دانشگاه قم پاسخ و گزارشی دریافت نکرد.

انتهای پیام
captcha