مسابقات قرآن دانشگاه علوم پزشکی اراک لغو شد
کد خبر: 4121760
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۷
به علت بارش سنگین برف

مسابقات قرآن دانشگاه علوم پزشکی اراک لغو شد

کارشناس اداره قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: به علت بارش سنگین برف و برودت شدید هوا در دو روز گذشته در این شهرستان مسابقات قرآن لغو و به روز دیگری موکول شد.

مسابقات قرآن دانشگاه علوم پزشکی

الهام زینلی، کارشناس اداره قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی اراک، در گفت‌وگو با ایکنا از استان مرکزی، با بیان اینکه ثبت‌نام شرکت در بیست و هفتمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی از آبان ماه آغاز شده و تا ۲۰ آذر  ادامه داشت، گفت: این مسابقات ۶ بخش آوایی، ادبی، معارفی، هنری، پژوهشی و فناوری و در ۵۳ رشته برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در بخش آوایی شامل رشته‌های ترتیل، تحقیق، اذان، دعاخوانی، حفظ، هم‌خوانی و تواشیح، آیین سخنوری 100 نفر در گروه‌های اساتید، کارکنان و دانشجویان اعم از 30 نفر از آقایان و 70 نفر از بانوان شرکت دارند، ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرار براین بود که مسابقات بخش آقایان و بانوان امروز، 24 و فردا، 25 بهمن ماه برگزار شود که به علت بارش سنگین برف، لغزندگی معابر و برودت هوا مسابقات بخش آقایان امروز لغو و به روز دیگر موکول شد.

زینلی بیان کرد: طبق پیش‌بینی و برنامه‌ریزی صورت گرفته، فردا، 25 بهمن مسابقات قرآن ویژه بانوان برگزار می‌شود و تا این لحظه به قوت خود باقی است، اما در صورت تعطیلی ادارات و تداوم برودت هوا این مسابقات نیز لغو و به روز شنبه، 29 بهمن موکول می‌شود. با توجه به محدودیت زمانی و ارسال اسامی نفرات برتر به تهران امکان برگزاری مسابقات بانوان و آقایان در یک روز وجود دارد.

وی در پایان گفت: این دوره از مسابقات با داوری آقایان مرتضی مختاری، مجید جیریایی و رضایی و خانم‌ها اعظم تشیعی‌فرد، عائده محبی و فهیمه جفرسته قضاوت می‌شود.

انتهای پیام
captcha