برترین‌های رویداد استارتاپی سرآمدان شاهد و ایثارگر البرز معرفی شدند
کد خبر: 4120953
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶

برترین‌های رویداد استارتاپی سرآمدان شاهد و ایثارگر البرز معرفی شدند

همزمان با ایام‌الله دهه فجر، سومین رویداد استارتاپی سرآمدان شاهد و ایثارگر استان البرز با معرفی برترین ها در پارک علم و فناوری این استان به کار خود پایان داد.

بنیاد شهید و امور ایثارگران

به گزارش ایکنا از البرز، سلیمان رستمیان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز روز پنجشنبه، 20 بهمن‌ماه در آیین پایانی سومین رویداد استارتاپی سرآمدان شاهد و ایثارگر با گرامیداشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران و تبریک ایام‌الله دهه فجر، اظهار کرد: بنیاد در مسیر رویدادهای استارت‌آپی با فراهم‌کردن یکسری بسترها از جامعه ایثارگری که در این مسیر تلاش می‌کنند یکسری حمایت‌ها انجام می‌دهد و با کوتاه کردن فرآیندها پیگیری می‌کند تا بتوانند طرح خود را ارائه کنند.

وی بابیان اینکه از تعداد ۳۸ ایده ثبت‌شده در این رویداد، تعداد ۱۸ ایده به مرحله داوری و هشت ایده به مرحله نهایی راه پیداکرده است، تصریح کرد: ما خرسندیم که تعداد زیادی از عزیزان جامعه ایثارگری نخبه هستند و تولید علم می‌کنند، برخی در عرصه تولید آثار مکتوبی برخی‌ها در عرصه نظریه‌های علمی که این باعث افتخار و قابل‌تقدیر است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در پایان ضمن قدردانی از دست‌اندرکاران برگزاری این رویداد و ابراز خرسندی از حضور در جمع ایثارگران نخبه، اظهار امیدواری کرد که تلاش، کوشش و زحمات این نخبگان به ثمر برسد و شاهد تولید و تجاری‌سازی ایده‌ها باشیم.

سومین رویداد استارت‌آپی سرآمدان شاهد و ایثارگر استان البرز با هدف ترویج کارآفرینی بین اعضای خانواده شاهد و ایثارگر، تشویق و حمایت از فعالیت های نخبگان و شاهد و ایثارگر با رویکرد توانمندسازی، ارتقاء سطح علمی، پژوهشی، فرهنگی و منزلت اجتماعی نخبگان و شناسایی و معرفی نخبگان برتر شاهد و ایثارگر به جامعه، از خردادماه سال جاری با ارائه فراخوان آغاز و پس از ثبت ۳۴ ایده در سامانه گنج شاهد، تعداد ۱۸ ایده به مرحله دواری رسید.

داوران در پایان از مجموع هشت ایده نهایی، چهار ایده را در چهار سطح انتخاب کردند و به نفرات برتر جوایزی اهدا شد.

طرح آقایان مجید ایرانی‌خواه با عنوان ویلچر تمام برقی ایستاشو و تخت شو، حسین رسان‌نژاد با عنوان اسکنر قنات- کاربرد فناوری رباتیک، علی عسگری با عنوان مزار نورانی شهدا و رضا شاهین‌فر با عنوان مرکز تخصصی تحقیقات سلول درمانی دامپزشکی توسط داوران به‌عنوان چهار طرح برتر انتخاب شد.

انتهای پیام
captcha