برپایی نمایشگاه «موزه عبرت» در سمنان
کد خبر: 4119828
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۹

برپایی نمایشگاه «موزه عبرت» در سمنان

نمایشگاه موزه عبرت تا انقلاب اسلامی ایران در استان سمنان با حضور حجت‌الاسلام مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان وسید محمد رضا هاشمی استاندار سمنان در فرهنگسرای کومش افتتاح شد.

برپایی نمایشگاه «موزه عبرت» در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان، امروز، ۱۶ بهمن، در مراسم افتتاح موزه عبرت تا انقلاب اسلامی در استان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام (ره) و شهدای والامقام دوران انقلاب گفت: برپایی این نمایشگاه قدام شایسته و ارزنده‌ای است که در شناخت نسل جوان از انقلاب اسلامی ایران نقشی موثری خواهد داشت‌.

وی در خصوص نقش انقلاب در دنیای معاصر گفت: انقلاب اسلامی در همه معادلات سیاسی، اجتماعی دنیا موثر است.

استاندار سمنان با اشاره به نقش مردم و نخبگان استان در پیروزی انقلاب اظهار کرد: استان سمنان در بسیاری از شاخص‌های معتبر ملی و استانی و از جمله در تعدد شهدا، مبارزات دوران انقلاب استان شاخص و برجسته‌ای است.

هاشمی ادامه داد: مردم استان سمنان، دل در گرو انقلاب و نظام دارند زیرا بعد از انقلاب نیز در دوره‌های مختلف و از جمله در دوران دفاع مقدس نقش مهمی داشتند.

وی با اشاره به پروژه‌های آماده افتتاح در این استان یادآور شد: در افتتاح پروژه‌های عمرانی و اقتصادی در دهه فجر امسال به نسبت سال گذشته قریب به ۴۰۰ درصد رشد را داشته‌ایم.

استاندار سمنان، استان سمنان  را از استانهای امن کشور برشمرد و افزود: وفاق و صمیمیت قابل توجهی در میان اعضای شورای تامین استان برقرار است.

انتهای پیام
captcha