جانباز 70 درصد بروجردی به یاران شهیدش پیوست
کد خبر: 4116051
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۷

جانباز 70 درصد بروجردی به یاران شهیدش پیوست

محمدرضا نیکوزاد، جانباز 70 درصد جنگ تحمیلی در بروجرد بعد از سال‌ها تحمل رنج جانبازی به یاران شهیدش پیوست.

محمدرضا نیکوزاد، جانباز 70 درصد جنگ تحمیلیبه گزارش ایکنا از لرستان، محمدرضا نیکوزاد متولد یکم اردیبهشت‌ماه سال 1330 در شهرستان بروجرد و از جانبازان دوران دفاع مقدس، هشتم اسفندماه سال  1364 در مریوان به درجه جانبازی نائل شد و جمعه، 30 دی‎ماه امسال بعد از سال‌ها تحمل رنج جانبازی به یاران شهیدش پیوست.

حجت‌الاسلام هبت‌اله هاشمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در پیامی شهادت یادگار دفاع مقدس و جانباز 70 درصد جنگ تحمیلی محمدرضا نیکوزاد را تبریک و تسلیت گفت که متن این پیام به شرح زیر است:

«یکی دیگر از خیل عاشقان اباعبدالله‌الحسین(ع) و فرزند برومند دیگری از فرزندان ملت سربلند ایران اسلامی دعوت حق را لبیک گفت و به یاران شهیدش پیوست.

جانباز سرافراز محمدرضا نیکوزاد با تحمل سال‌ها درد و رنج جانبازی به جایگاه والای شهادت نائل آمد و با پیوستن به خیل عظیم همرزمان شهیدش، اجر صابران و جانبازان و توفیق شهادت، هر دو را از آن خود نمود.

اینجانب ضمن عرض تبریک و تسلیت به خانواده بزرگوار این شهید سرافراز، جامعه بزرگ ایثارگری استان لرستان و عموم مردم، صبر جمیل بازماندگان و علو درجات آن جانباز شهید معزز را از بارگاه ایزد منان خواستارم.»

مراسم تشییع و خاکسپاری این شهید والامقام، صبح امروز، یکم بهمن‌ماه از مسجد امام خمینی(ره) بروجرد به سمت بهشت شهدا برگزار شد.

انتهای پیام
captcha