برگزاری مسابقات قرآن بسیج در چهارمحال‌وبختیاری لغو شد
کد خبر: 4113799
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۳
در پی برودت هوا

برگزاری مسابقات قرآن بسیج در چهارمحال‌وبختیاری لغو شد

دارالقرآن بسیج چهارمحال‌وبختیاری در اطلاعیه‌ای از لغو برگزاری مرحله استانی مسابقات سراسری قرآن کریم بسیج استان در روز ۲۲ دی‌ماه خبر داد.

مسابقات قرآن بسیج

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، دارالقرآن بسیج چهارمحال‌وبختیاری در اطلاعیه‌ای از لغو برگزاری مرحله استانی مسابقات سراسری قرآن کریم بسیج استان خبر داد و اعلام کرد با توجه به شرایط نامساعد جوی و برودت هوا، مسابقات استانی قرآن کریم که مقرر شده بود در روز ۲۲ دی‌ماه در مجتمع لاله شهرکرد برگزار شود لغو شده است و تاریخ برگزاری این رویداد قرآنی متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.

در مجموع ۲ هزار و ۵۴۲ نفر در رشته‌های مختلف و در بخش‌های فردی، گروهی، خانوادگی و ایده‌پردازی این دوره از مسابقات ثبت‌نام کردند که مراحل حوزه‌ای و ناحیه‌ای این مسابقات به‌صورت حضوری برگزار شد و مقرر شده بود که فردا ۲۲ دی‌ماه، مرحله استانی مسابقات در ۱۴ رشته و با حضور ۱۳۰ برگزیده شهرستانی شامل ۵۷ آقا و ۷۳ بانو در مجتمع فرهنگی رفاهی لاله شهرکرد شود.

یادآور می‌شود، در پی بارش سنگین برف و برودت هوا در چهارمحال‌وبختیاری و به منظور صرفه جویی در مصرف گاز و انرژی و کاهش مخاطرات اقلیمی، تمامی ادارات، سازمان‌ها، نهادها، ارگان‌ها و مؤسسات و شرکت‌های دولتی، بانک‌ها، مراکز آموزشی، دانشگاه‌ها و مراکز علمی سراسر استان، به استثنای ادارات خدمات‌رسان و مراکز بهداشتی از روز گذشته تعطیل اعلام شده است.

انتهای پیام
captcha