برگزاری کارگاه‌های آموزشی نقش تن‌پوش
کد خبر: 4113669
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۵

برگزاری کارگاه‌های آموزشی نقش تن‌پوش

مرکز مد و لباس معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی هنر به مناسبت برگزاری نمایشگاه نهمین دوره جشنواره ملی نقش تن‌پوش، سه کارگاه آموزشی تخصصی برگزار می‌کند.

برگزاری کارگاه‌های آموزشی جشنواره‌های پوشاک جهاد دانشگاهی هنر 

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی هنر، مرکز مد و لباس معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی هنر در نظر دارد تا به مناسبت برگزاری نمایشگاه جشنواره ملی نقش تن‌پوش، سه کارگاه آموزشی تخصصی در حوزه پوشاک و چاپ در محل نمایشگاه جشنواره واقع در مرکز آموزش‌های تخصصی جهاد دانشگاهی هنر برگزار کند.  

در همین راستا ورک‌شاپ «تکنیک چاپ سیلک با رویکرد طراحی تی‌شرت» به تدریس فاطمه کیمنش، طراح و مدرس حوزه پوشاک، دوشنبه 26 دی ماه از ساعت 16 الی 19 برپا می‌شود. در این کارگاه به مواردی همچون شناخت مواد و متریال، نحوه ساخت شابلون، طراحی و ساخت فیلم، آموزش عکاسی طرح و تجربه چاپ روی پارچه به صورت عملی پرداخته خواهد شد.

ورک‌شاپ «تکنیک نقاشی باتیک با رویکرد طراحی پارچه‌های ابریشمی» به تدریس نسترن پورنادری طراح و مدرس چاپ پارچه و لباس و مدیر مسئول برند یاچی سه‌شنبه 27 دی‌ماه از ساعت 16 الی 19 برگزار می‌شود. در این کارگاه به مواردی همچون شناخت مواد و متریال، نحوه پارچه کشی، طرح‌اندازی بر روی پارچه، آموزش کار با پارافين و رنگگذاری و آموزش نحوه تثبیت کار نهایی پرداخته خواهد شد.

ورک‌شاپ «نقاشی پارچه» نیز به تدریس فاطمه کیمنش، طراح و مدرس حوزه پوشاک، چهارشنبه 28 دی‌ماه از ساعت 16 الی 19 برگزار می‌شود و شناخت مواد و متریال، نحوه انتقال طرح و تکنیک‌های رنگ‌گذاری و تثبیت از رئوس مطالب این کارگاه است.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر و آگاهی از شرایط ثبت‌نام با شماره تلفن‌های 88328652 تا پنج یا 09389382473 تماس حاصل کنند. همچنین منتخبان ادوار مختلف جشنواره‌های ملی نقش تن‌پوش و دیبا می‌توانند از 15 درصد تخفیف جهت شرکت در این کارگاه‌ها بهره‌مند شوند.

انتهای پیام
captcha