مسابقات قرآن بسیج در چهارمحال‌وبختیاری برگزار می‌شود
کد خبر: 4112775
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۸
۲۲ دی‌ماه

مسابقات قرآن بسیج در چهارمحال‌وبختیاری برگزار می‌شود

رئیس دارالقرآن بسیج چهارمحال‌وبختیاری گفت: مرحله استانی بیست‌ونهمین دوره مسابقات قرآن و عترت بسیج با حضور ۱۳۰ متسابق در روز ۲۲ دی‌ماه در شهرکرد برگزار می‌شود.

مسابقات قرآن بسیج

مظاهر موسوی، رئیس دارالقرآن بسیج چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از استان از برگزاری مرحله استانی بیست‌ونهمین دوره مسابقات قرآن و عترت بسیج در روز 22 دی‌ماه خبر داد و اظهار کرد: این مسابقات در 14 رشته و با حضور 130 برگزیده شهرستانی شامل 57 آقا و 73 بانو در مجتمع فرهنگی رفاهی لاله شهرکرد برگزار می‌شود.

وی با ذکر اینکه این مسابقات در رشته‌های مختلف و در بخش‌های فردی، گروهی، خانوادگی و ایده‌پردازی برگزار می‌شود، ادامه داد: در مجموع ۲ هزار و ۵۴۲ نفر در چهار بخش مذکور این دوره از مسابقات ثبت‌نام کردند که مراحل حوزه‌ای و ناحیه‌ای این مسابقات به‌صورت حضوری و با بهره‌گیری از ظرفیت داوران ممتاز استانی برگزار شد و در مرحله استانی نیز از این ظرفیت استفاده می‌شود.

موسوی تأکید کرد: در مجموع، هفت داور ممتاز استان شامل سه بانو و سه آقا در این مسابقات حضور دارند؛ همچنین یک داور راهنما در محل برگزاری مسابقات در بخش آقایان حضور دارد که اشکالات متسابقان را به آنان گوشزد می‌کنند.

انتهای پیام
captcha