اعزام سخنران به روضه‌های خانگی در طرح «هر خانه یک حسینیه»
کد خبر: 4108585
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۸
همزمان با آغاز ایام فاطمیه انجام می‌شود؛

اعزام سخنران به روضه‌های خانگی در طرح «هر خانه یک حسینیه»

واحد خدمات خانواده آستان مقدس بانوی کرامت با همکاری مؤسسه ثاقب همزمان با آغاز ایام فاطمیه دوم اقدام به اعزام سخنران برای برگزاری روضه‌های خانگی در سراسر ایران می کند.

اعزام سخنران به روضه‌های خانگی در طرح «هر خانه یک حسینیه»به گزارش ایکنا از قم، واحد خدمات خانواده آستان مقدس بانوی کرامت با همکاری مؤسسه ثاقب همزمان با آغاز ایام فاطمیه دوم اقدام به برگزاری روضه‌های خانگی در سراسر ایران می‌کند.

این طرح به منظور اعزام سخنران رایگان برای برگزاری روضه‌های خانگی اجرا می‌شود و در تمام طول سال در سراسر کشور فعال خواهد بود و مردم از هر شهری که درخواست سخنران داشته باشند از روحانیان همان شهر به خانه و یا محلی که برای روضه تدارک دیده‌اند اعزام خواهد شد.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در این طرح می‌توانند با شماره ۰۲۵۹۱۰۱۰۰۲۵ تماس گرفته و یا عدد ۱ را به شماره ۵۰۰۰۱۰۴۰۱۲۲ ارسال کنند و همچنین با مراجعه به وبسایت msagheb.ir نیز می‌توانند در این طرح نام‌نویسی کنند.

یادآور می‌شود، علاوه بر منازل، ادارات، فروشگاه‌ها، هیأت‌های کوچک، مجتمع‌های مسکونی و سایر مکان‌هایی که مناسب برپایی روضه است نیز می‌توانند برای استفاده از ظرفیت سخنران رایگان در این طرح شرکت کنند.

انتهای پیام
captcha