بررسی و رفع مشکلات مردم زنجان از اهداف سفر به این استان است
کد خبر: 4107173
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۸
رئیس قوه‌‌ قضائیه:

بررسی و رفع مشکلات مردم زنجان از اهداف سفر به این استان است

حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی‌اژه‌ای گفت: سفر استانی به زنجان در راستای دیدار با مردم غیور استان و بررسی موارد و مشکلات درباره وظایف قوه‌ قضائیه در منطقه است.

سفر حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای به زنجانبه گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی‌اژه‌ای، رئیس قوه‌‌ قضائیه صبح امروز، ۲۴ آذرماه در چهاردهمین سفر استانی خود از بدو تصدی ریاست عدلیه، ساعاتی پیش وارد فرودگاه زنجان شد و از سوی نماینده ولی‌فقیه در این استان و استاندار آن و سایر مقامات استانی مورد استقبال قرار گرفت.

وی در بدو ورود به استان زنجان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شناخت مشکلات مردم از نزدیک یکی از اهداف سفر استانی است، اظهار کرد: در این سفر مسئولان بخش‌های مختلف در شهرستان‌ها حضور خواهند یافت تا موارد و مشکلات مردم در حوزه وظایف قوه‌ قضائیه را احصا و بررسی کنند.

رئیس قوه‌ قضائیه تصریح کرد: سرکشی به همه حوزه‌های کاری قوه‌ قضائیه در استان در این سفر مدنظر است تا که اگر مشکلی باشد آن را رفع کنیم و بتوانیم به این مردم متدین و غیور خدمتی از نزدیک داشته باشیم.

یادآور می‌شود، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی‌اژه‌ای در این روز با اقشار مختلف مردم، قضات و کارکنان دادگستری استان، صنعتگران، تولیدکنندگان و کارآفرینان استان، به‌طور جداگانه دیدار کرده و در شورای اداری و شورای قضائی برای بررسی مشکلات قضایی استان و تصویب مصوبات برای رفع مشکلات دستگاه قضایی حضور خواهد یافت.

انتهای پیام
captcha