اعلام برنامه‌های روز دانشجو در دانشگاه‌های فارس
کد خبر: 4105032
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۸

اعلام برنامه‌های روز دانشجو در دانشگاه‌های فارس

مدیر گفتمان‌سازی و مطالبه‌گری بسیج دانشجویی فارس با اشاره به در پیش رو بودن روز دانشجو به تشریح برنامه‌های دانشگاه‌های استان بدین مناسبت پرداخت.

میلاد حاجی‌زاده، مدیر گفتمان‌سازی و مطالبه‌گری بسیج دانشجویی فارسبه گزارش ایکنا از فارس، میلاد حاجی‌زاده، مدیر گفتمان‌سازی و مطالبه‌گری بسیج دانشجویی فارس امروز، 15 آذرماه در جمع خبرنگاران به تشریح برنامه‌های روز دانشجو در دانشگاه‌های استان پرداخت و گفت: بسیج دانشجویی از ابتدای تأسیس تاکنون همواره تلاش خود را برای ایجاد فضای سالم آزاداندیشی در دانشگاه‌ها انجام می‌دهد.

وی اظهار کرد: در سال جاری در بازه زمانی 7 آبان تا 16 آذر به مناسبت سالروز تسخیر لانه جاسوسی و روز دانشجو سلسله برنامه‌های تحت عنوان «چله ایران سربلند» در دانشگاه‌های استان فارس اجرا شد که قریب یک هزار و 82 برنامه در آن اجرا شده و خواهد شد.

حاجی‌زاده برپایی 30 همایش «ایران سربلند» با حضور سخنرانان کشوری و استانی در دانشگاه‌های استان را از جمله برنامه‌های روز دانشجو اعلام کرد و افزود: همچنین این هفته دانشجویان بسیجی در سراسر استان فارس در تریبون‌های نماز جمعه سخنرانی خواهند کرد.

مدیر گفتمان‌سازی و مطالبه‌گری بسیج دانشجویی فارس، برگزاری تریبون آزاد با حضور استاندار و مسئولان استانی در مناطق کم برخوردار شیراز واردوهای راهیان پیشرفت را از دیگر برنامه‌های دانشگاه‌های استان به مناسبت روز دانشجو اعلام کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد:  گرامیداشت روز دانشجو یکی از اقدامات مؤثر در انقلاب اسلامی است که در آن به بازخوانی نقش دانشجویان در طول انقلاب اسلامی پرداخته می‌شود.

حاجی‌زاده با بیان اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی نهاد دانشگاه در ایران جایگاه رفیعی پیدا کرد، افزود: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی همواره به نقش‌آفرینی دانشگاه در معادلات سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و غیره تأکید داشتند.

مدیر گفتمان‌سازی و مطالبه‌گری بسیج دانشجویی فارس با تصریح اینکه دشمنان با توجه به اهمیت دانشگاه و دانشجو در ایران اسلامی، برای این حوزه برنامه‌ریزی ویژه‌ای داشته است، راهبرد دشمن طی سال‌های اخیر را تحریف و به انحراف کشاندن هویت دانشجویی عنوان کرد و گفت: این نسل از دانشجویان متعهد ایرانی به طور قطع با بصیرت خود بیش از پیش هیمنه پوشالی استکبار را در هم خواهند کوبید.

وی در پایان با اشاره به اغتشاشات اخیر و تلاش گسترده دشمنان برای دانشجویان اظهار کرد: در 16 آذرماه امسال دانشجویان مانند گذشته در مقابل زیاده‌خواهی‎‌های استکبار خواهند ایستاد.

انتهای پیام
captcha