فعالیت «پیام‌آوران شاهد» در ادارات، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه لرستان
کد خبر: 4098627
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۸

فعالیت «پیام‌آوران شاهد» در ادارات، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه لرستان

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان گفت: پیام‌آوران شاهد با گذراندن دوره‌های آموزشی به‌ عنوان مبلغان ایثار و شهادت در دانشگاه‌ها، ادارات و حوزه‌های علمیه فعالیت خواهند کرد.

حجت‌الاسلام هبت الله هاشمیبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان، حجت‌الاسلام هبت‌اله هاشمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان پنج‌شنبه، ۱۹ آبان در چهارمین جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت لرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای لرستان، اظهار کرد: استان لرستان در شش ماهه اخیر در بحث برگزاری شورای ترویج مقام اول را کسب کرده است.

وی با اشاره به بحث تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی در ادارات، افزود: این اقدام در برخی ادارات انجام شده و در دیگر ادارات نیز پیگیری خواهد شد.

هاشمی پرداخت ماهانه تسهیلات به ایثارگران استان، تربیت پیام‌آوران شاهد وایثارگر در ادارات، دانشگاه‌ها، مدارس و حوزه‌های علمیه به‌عنوان مبلغ فرهنگ ایثار و شهادت را از دیگر اقدامات بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان گفت: راه‌اندازی مجتمع توانبخشی ایثار و افتتاح سالن‌های ورزشی از دیگر اقدامات بوده و امید است با دریافت مصوبه‌ای از سفر رئیس‌جمهوری این مجتمع به زودی تکمیل شود.

انتهای پیام
captcha