آیین افتتاحیه یازدهمین دوره طرح ملی تلاوت در میناب برگزار می‌شود
کد خبر: 4098341
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۹

آیین افتتاحیه یازدهمین دوره طرح ملی تلاوت در میناب برگزار می‌شود

مراسم افتتاحیه یازدهمین دوره طرح ملی تلاوت قرآن کریم، شباب‌الرضا(ع) جمعه، 20 آبان‌ماه برگزار می‌شود.

یازدهمین دوره طرح ملی تلاوت قرآن کریمحجت‌الاسلام والمسلمین مفید سهرابی، مجری طرح ملی تلاوت قرآن کریم شهرستان میناب در گفت‌وگو با ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: مراسم افتتاحیه طرح ملی تلاوت شباب‌الرضا(ع) ویژه نوجوانان و جوانان منطقه توکهور و هشت‌بندی شهرستان میناب، جمعه، 20 آبان‌ماه، ساعت 14 برگزار می‌شود.

مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت نورالمهدی با اشاره به اینکه مؤسسه مجری اجرای طرح در میناب است، افزود: این مراسم با دعوت از مسئولان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان و شهرستان میناب و همچنین سایر مسئولان منطقه توکهور و هشت‌بندی و همچنین سایر علاقه‌مندان همراه با برگزاری مسابقه حضوری و اهدای جوایز به قرآن‌آموزان نمونه این منطقه برپا خواهد شد.

وی ادامه داد: در یازدهمین دوره طرح ملی تلاوت قرآن کریم ۱۰۰ پسر در رده سنی ۸ تا ۱۵ سال و ۱۱۲ دختر در گروه سنی ۱۰ تا ۱۵ سال در سطح شهرستان ثبت‌نام کردند. کلاس‌های تخصصی حفظ، مفاهیم و تلاوت این شهرستان به صورت غیر حضوری و با فراگیری فنون تلاوت اثرگذار در قرائت‌های تقلیدی از سبک‌های اساتید مصری چون مصطفی اسماعیل، شحات محمد انور، عبدالباسط و محمدصدیق منشاوی برگزار می‌شود.

طرح ملی تلاوت به همت ستاد اجرایی طرح تلاوت شباب‌الرضا و معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با مشارکت مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی و با همکاری مؤسسات قرآنی در سطح کشور با هدف کشف و شناسایی استعدادی قرآنی برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha