سلسله نشست‌های جهاد تبیین در مدارس دهدشت برگزار می‌شود
کد خبر: 4094305
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۵

سلسله نشست‌های جهاد تبیین در مدارس دهدشت برگزار می‌شود

جلسات هم‌اندیشی پرسش و پاسخ در راستای جهادتبیین با موضوع مسائل سیاسی و اجتماعی به‌صورت هفتگی در مدارس و دانشگاه‌های دهدشت با حضور امام جمعه دهدشت برگزار می‌شود.

کلاس آموزشبه گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، حجت‌الاسلام والمسلمین علی وحدانی‌فر، امام جمعه دهدشت امروز، سوم آبان‌ماه در نخستین نشست‌ هم‌اندیشی در راستای جهادتبیین با موضوع مسائل سیاسی_اجتماعی در دبیرستان نمونه دولتی مائده دهدشت، اظهار کرد: نماز، روزه، امر به معروف، حجاب و ... احکام خداوند هستند.

وی در ادامه با بیان اینکه حجاب تنها مختص اسلام و ایران نیست، افزود: اصالت ما به معنای هویت ماست، نمیتوان گفت دین داریم اما برخی قواعد آن‌را قبول نداریم.مسئله حجاب واجب اجتماعی است و فردی نیست و باید به قوانین جامعه احترام گذاشت.

امام جمعه دهدشت با اشاره به هجمه دشمن علیه ایران، بیان کرد: خیلی اتفاقات نابهنجار در سایر کشورها رخ می‌دهد اما دشمن این‌گونه به آن‌ها نمی‌پردازد، حجاب بهانه است، دشمن با اسلامی شیعی مشکل دارد.

حجت‌الاسلام وحدانی در ادامه با بیان اینکه همه مخالف تبعیض هستیم، تصریح کرد: مسئولان باید به‌صورت شفاف با مردم صحبت کنند تا زمینه بروز برخی حوادث برای دشمن فراهم نشود.

وی همچنین با تأکید بر ضرورت توجه خانواده‌ها به فرزندان نوجوان خویش، تصریح کرد: نوجوانان در فضای مجازی حضور دارند و دشمن با برنامه‌ریزی و فعالیت در فضای مجازی درصدد تضعیف اعتقادات آنها است، لذا از والدین انتظار داریم نسبت به این مهم حساسیت ویژه‌ای به خرج دهند.

یادآور می‌شود، جلسات هم‌اندیشی پرسش و پاسخ در راستای جهاد تبیین با موضوع مسائل سیاسی_اجتماعی با توجه به آشوب‌های اخیر به‌صورت هفتگی در مدارس و دانشگاه‌های دهدشت با حضور امام جمعه دهدشت برگزار می‌شوند.

سیده‌مهناز فاطمی‌اصل

انتهای پیام
captcha