احداث مجموعه ورزشی و فرهنگی ویژه جانبازان در ارومیه
کد خبر: 4094059
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۷

احداث مجموعه ورزشی و فرهنگی ویژه جانبازان در ارومیه

استاندار آذربایجان غربی گفت: مجموعه ورزشی و فرهنگی ویژه جانبازان به‌ویژه جانبازان قطع نخاعی در ارومیه احداث می‌شود.

احداث مجموعه ورزشی و فرهنگی ویژه جانبازان در ارومیهبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، محمدصادق معتمدیان، استاندار آذربایجان غربی، شب گذشته، یک آبان در آیین دیدار با اعضای جانبازان قطع نخاعی استان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، گفت: بنیاد شهید استان هرچه‌سریع‌تر اقدامات موردنیاز را در ارتباط با راه‌اندازی آسایشگاه مجهز و متناسب با استانداردهای روز برای جانبازان را در دستور کار قرار دهد.

وی بر لزوم ارائه خدمات ورزشی به جانبازان قطع نخاعی استان تاکید کرد و گفت: این سری خدمات به‌طورقطع در سلامتی جسمی و تقویت روحیه تأثیر بسیار زیادی دارد، بنابراین باید به آن توجه ویژه شود.

استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه در‌این‌ راستا ۶۰ میلیارد ریال برای اتمام مجموعه ورزشی و فرهنگی ویژه جانبازان به‌ویژه عزیزان قطع نخاعی تخصیص یافته است، ادامه داد: مجموعه فوق در 1 هزار متر مربع زیربنا ساخته شده و در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

معتمدیان در این دیدار از مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خواست تا هرچه سریع‌تر نسبت به تجهیز مرکز توانبخشی ویژه جانبازان قطع نخاعی اقدامات لازم را انجام دهد.

انتهای پیام
captcha