رسیدگی به مشکلات 32 خانواده شهید و ایثارگر خوزستانی
کد خبر: 4092631
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۲

رسیدگی به مشکلات 32 خانواده شهید و ایثارگر خوزستانی

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان طی دیدار چهره‌به‌چهره با جامعه ایثارگری، مسائل و مشکلات ۳۲ نفر از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش ایکنا حسن نورانی؛ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان به همراه معاونان دوشنبه‌ عصر؛ 25 مهر با حضور در میز خدمت و دیدار چهره‌به‌چهره با جامعه ایثارگری، مسائل و مشکلات ۳۲ نفر از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را مورد بررسی قرار داد.

نورانی در حاشیه این دیدار‌ها با تأکید بر اهمیت خدمت صادقانه به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، اظهار داشت: خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، توفیقی بزرگ برای مسئولان است که باید از این فرصت در جهت کسب رضایت خداوند متعال و رفع نیاز‌های مردم استفاده کرد.

مدیرکل بنیاد شهید خوزستان در این ملاقات از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات جامعه ایثارگری از جمله درمان، اشتغال، تسهیلات و... قرار گرفت و دستورات لازم را به منظور تسریع در خدمت‌رسانی و روند امور اداری درخواست‌های مراجعان صادر کرد.

یادآور می‌شود، ملاقات عمومی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان به منظور تسهیل در پاسخگویی و خدمات‌رسانی به جامعه هدف، روز‌های دوشنبه هر هفته در مرکز ارتباطات و مراجعات اداره‌کل بنیاد شهید استان خوزستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha