آیین اختتامیه استانی ششمین جشنواره هنری فانوس در گلستان برگزار شد
کد خبر: 4092557
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۹

آیین اختتامیه استانی ششمین جشنواره هنری فانوس در گلستان برگزار شد

آیین اختتامیه استانی ششمین جشنواره هنری فانوس با حضور معاون هماهنگ‌کننده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، هنرمندان و مسئولان استانی امروز، ۲۵ مهر در سالن نگاه تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد.

آیین  اختتامیه جشنواره هنری فانوس

به گزارش ایکنا از گلستان، آیین اختتامیه استانی ششمین جشنواره هنری فانوس، با حضور معاون هماهنگ‌کننده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس‌، هنرمندان و مسئولان استانی امروز، ۲۵ مهر در سالن نگاه تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد.

دبیر ششمین جشنواره تولیدات هنری فانوس استان گلستان در اختتامیه این جشنواره با بیان‌اینکه مرحله استانی این جشنواره به همت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان برگزار شد، گفت: این جشنواره ویژه تولیدات هنری و سینمایی ادارات حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان‌ها است.

وی گفت: این جشنواره با هدف ارتقای تولیدات هنری و شناسایی استعدادهای بومی استان در قالب‌های هنری مختلف به منظور نشر ارزش‌های دفاع مقدس و با همکاری سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس از خردادماه سال جاری، آغاز به کار کرد.

اعتراف افزود: تا پایان مرداد ماه که آخرین مهلت ارسال آثار بود ۱۲۰ اثر به دبیرخانه استانی جشنواره در بخش‌های مختلف هنرهای نمایشی، تجسمی، تلویزیونی، سینمایی و رادیویی و سرود به جشنواره ارسال شد.

وی با بیان اینکه مرحله کشوری این جشنواره اواخر آبان به میزبانی اصفهان برگزار خواهد شد، تصریح کرد: از یکصد و ۲۰ اثر ارسالی در بخش‌های تجسمی، نمایشی، رادیویی، تلویزیونی، سینما، موسیقی و سرود با موضوع دفاع مقدس، به دبیرخانه این جشنواره، ۲۶ اثر برگزیده و از صاحبان آن قدردانی شد.

 

انتهای پیام
captcha