حمایت 1800 حامی از ایتام و کودکان بدسرپرست مهاباد
کد خبر: 4091497
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۷

حمایت 1800 حامی از ایتام و کودکان بدسرپرست مهاباد

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) مهاباد گفت: هم‌اکنون 700 کودک یتیم و بدسرپرست در این شهرستان، با کمک‌های نقدی هزار و 800 حامی، مورد حمایت مالی قرار دارند که کمک‌های نقدی خیرین به صورت مستیقم به حساب بانکی آن‌ها واریز می‌‌شود.

احمد نوذری، مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) مهاباداحمد نوذری، مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) مهاباد در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌غربی اظهار کرد: خیرین این شهرستان در شور عاطفه‌‌های امسال در مجموع 16 میلیارد و 400 میلیون ریال کمک کردند.

وی افزود: از این میزان کمک سه میلیارد ریال آن به صورت نقدی و مابقی به صورت غیرنقدی بود که در پنج مرکز جمع‌آوری کمک‌های مردمی در این شهرستان دریافت شد.

نوذری بیان کرد: امسال این جشن با شعار پویش تأمین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان در دو مرحله برگزارشد تا با جمع آوری کمک‌ها و هدایای نقدی و غیرنقدی مردم، سازمان‌ها و اداره‌ها، دانش‌آموزان و سایر اقشار، کمک‌های خود را برای توزیع میان دانش‌‌آموزان نیازمند و محروم در اختیار کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار دادند.

وی ادامه داد: جشن عاطفه‌ها به منظور ترویج سنت حسنه احسان و نیکوکاری و ایجاد زمینه گسترش حضور حداکثری خیرین و همچنین استفاده هدفمند منابع دولتی و مردمی برای تقویت بنیه تحصیلی جوانان و نوجوانان برگزار می‌‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) مهاباد تصریح کرد: امسال برای جمع‌آوری کمک‌های خیرین شور عاطفه‌ها از 20 مرداد تا 15 مهر ماه برگزار شد و خیرین علاوه بر شماره حساب بانکی، از طریق گوشی تلفن همراه با شماره‌گیری کد دستوری #۰۴۴۱۰*۸۸۷۷* ویژه کمیته امداد مهاباد مبالغ اهدایی خود را واریز کنند.

وی گفت: هم‌اکنون 700 کودک یتیم و بدسرپرست در این شهرستان، با کمک‌های نقدی هزار و 800 حامی، مورد حمایت مالی قرار دارند که کمک‌های نقدی خیرین به صورت مستیقم به حساب بانکی آن‌ها واریز می‌‌شود.

انتهای پیام
captcha