درخشش مددجویان کمیته امداد البرز در جشنواره قرآنی «باران وحی»
کد خبر: 4086527
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۸

درخشش مددجویان کمیته امداد البرز در جشنواره قرآنی «باران وحی»

هشت مددجوی کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز در جشنواره فرهنگی ـ قرآنی «باران وحی» موفق به کسب رتبه‌های برتر شدند.

قرآن کریم

رضا البرزی، قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با اشاره به اینکه جشنواره فرهنگی ـ هنری و قرآنی باران وحی برای دومین سال پیاپی به‌صورت غیر حضوری برگزار شد، گفت: در این جشنواره 379 نفر از مددجویان کمیته امداد به مرحله کشوری راه یافتند که از بین آنها هشت نفر از استان البرز رتبه اول کشوری را کسب کردند.

این مسئول افزود: از این تعداد برگزیدگان یک نفر رتبه اول در رشته قرائت ترتیل، سه نفر رتبه اول در رشته حفظ عمومی، یک نفر رتبه اول در رشته صحیح‌خوانی، سه نفر در رشته نقاشی رتبه‌های برتر را کسب کردند.

وی با بیان اینکه این جشنواره با هدف شناسایی، توانمندسازی و بهسازی فعالیت‌های قرآنی و هنری مددجویان تحت حمایت و ارتقای دانش قرآنی جامعه هدف برگزار می‌شود، گفت: در مرحله استانی این مسابقه نیز 36 نفر از مددجویان البرزی(17 نفر در رشته معارفی، 10 نفر در رشته قرائت ترتیل و 9 نفر نیز در رشته حفظ تخصصی) برگزیده شدند.

البرزی با اشاره به اینکه داوری مرحله استانی و کشوری این دوره از جشنواره برعهده تهران بود، گفت: این جشنواره در دو بخش آوایی و معارفی و در سه رده سنی زیر ۱۲ سال، ۱۲ تا ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال به تفکیک جنسیتی برگزار شد.

انتهای پیام
captcha