فعالیت 30 پاکبان در قالب طرح «خادمان اربعین» مرز تمرچین پیرانشهر
کد خبر: 4085778
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۳

فعالیت 30 پاکبان در قالب طرح «خادمان اربعین» مرز تمرچین پیرانشهر

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه اظهار کرد: ۳۰ نفر از پاکبانان همراه با ۱۵ دستگاه از ماشین‌آلات این سازمان جهت خدمت به زائران اربعین حسینی در قالب طرح «خادمان اربعین» در مرز تمرچین در حال فعالیت هستند.

فعالیت پاکبانان در اربعینبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه، هادی بصاری، رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه اظهار کرد: ۳۰ نفر از پاکبانان همراه با ۱۵ دستگاه از ماشین‌آلات این سازمان جهت خدمت به زائران اربعین حسینی در قالب طرح «خادمان اربعین» در مرز تمرچین در حال فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه خدمات‌رسانی به زوار در مرز تمرچین از ۱۴ شهریور آغاز شده و همچنان نیز ادامه دارد، افزود: پرسنل شاغل در سازمان مدیریت پسماند شهرداری تمام تلاش خود را برای پاکیزگی هر چه بیشتر پایانه مرزی و خدمتگزاری به زائران اربعین حسینی به کار می‌گیرد.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه با اعلام اینکه نیروهای فعال سازمان پسماند شهرداری ارومیه مستقر در مرز تمرچین به ۴۸ نفر رسیده است، ادامه داد: این نیروها شامل پاکبان، راننده و نیروی اجرایی برای مدیریت سیستم صوتی و نوری پایانه هستند.

وی گفت: ۱۵ دستگاه ماشین‌آلات سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه شامل جرثقیل، لودر، تریلی کمپرسی، مینی‌بوس و وانت از ابتدای آغاز مرز تمرچین به محل اعزام شده و در حال خدمت هستند.

بصاری تصریح کرد: پرسنل سازمان مدیریت پسماند در مرز تمرچین به زائرین حضرت اباعبدالله الحسین(ع) خدمت‌رسانی می‌کنند و فعالیت‌هایی از جمله نظافت، شست‌ و شو، جمع‌آوری پسماند، حفظ و نگهداری سرویس‌های بهداشتی و مواردی از این دست را برعهده دارند.

وی با بیان اینکه نفرات اعزام شده به مرز تمرچین توسط شهرداری ارومیه پشتیبانی می‌شوند، گفت: ابزار و تجهیزات حفاظت فردی شامل لباس، کلاه آفتاب‌گیر، ماسک تنفسی، دستکش ایمنی، انبرک و نایلکس نیز توسط سازمان تامین شده است.

بصاری در خصوص مخازن پسماند در مرز تمرچین گفت: تعداد ۴۰ عدد مخزن ۷۷۰ لیتری نیز جهت جمع‌آوری زباله تهیه شده که در طول مسیر پیاده‌روی زائران در پایانه مرزی و محوطه پارگینگ اربعین کارخانه قند پیرانشهر نصب و به صورت منظم توسط این سازمان تخلیه می‌شود.

 

انتهای پیام
captcha