خدمات‌رسانی اورژانس فارس به زائران اربعین در مرز شلمچه
کد خبر: 4085669
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۷

خدمات‌رسانی اورژانس فارس به زائران اربعین در مرز شلمچه

کاروان اعزامی اورژانس فارس تا بازگشت کامل زائران از کشور عراق، برای ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی در مرز شلمچه حضور دارند.

محمدجواد مرادیان، رئیس اورژانس فارسبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی اورژانس فارس، محمدجواد مرادیان، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز امروز، 23 شهریورماه گفت: کاروان اعزامی اورژانس استان فارس شامل ۳۳ تکنسین به همراه هفت دستگاه آمبولانس، یک دستگاه موتورلانس، یک دستگاه خودرو مکانیک سیار و یک دستگاه خودرو پشتیبانی از دوازدهم شهریور در مرز شلمچه مستقر شده و به صورت ۲۴ ساعته در نقطه صفر مرزی به زائران خدمت‌رسانی می‌کنند.  

وی افزود: از ابتدای حضور کاروان اورژانس فارس در مرز شلمچه، ۴۷۰ بیمار از سوی تیم‌های عملیاتی اورژانس فارس ویزیت شدند که ۴۹ بیمار به مراکز درمانی منتقل و ۴۲۱ بیمار نیز به صورت سرپایی درمان شده‌اند.

مرادیان با بیان اینکه بیشترین مراجعه زائران به علت گرمازدگی است، اضافه کرد: از زمان استقرار کاروان اعزامی اورژانس فارس تاکنون ۱۸۰ مورد گرمازدگی از سوی کارکنان اورژانس استان به ثبت رسیده است که بیشترین علت مراجعه بین زائران به شمار می‌رود.

وی ضمن تسلیت اربعین حسینی(ع) تأکید کرد: رعایت نکات بهداشتی، راه‌های مقابله با گرمازدگی و توجه به اخبار و توصیه‌های مسئولان، مهم‌ترین مواردی است که باید زائران‌‌‌‌‌‌ اباعبدالله الحسین(ع) به آن‌ها توجه کنند.

انتهای پیام
captcha