برگزاری دوره حفظ شش‌ساله قرآن در دارالقرآن نائین
کد خبر: 4085574
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۷

برگزاری دوره حفظ شش‌ساله قرآن در دارالقرآن نائین

دوره‌ حفظ شش ساله قرآن کریم و آموزش تجوید ویژه دختران نوجوان و جوان از سوی دارالقرآن‌الکریم شهرستان نایین برگزار می‌شود.

دارالقرآن الکریم نایینبه گزارش ایکنا، دارالقرآن‌الکریم شهرستان نایین کلاس‌های پاییزه را در سه رده پیش از دبستان، ابتدایی و راهنمایی و بزرگسال برگزار می‌‌کند.

کلاس‌های رده سنی پیش از دبستان شامل نقاشی، حفظ قرآن، دوره مهدالرضا (آموزش روخوانی قرآن قبل از دبستان)، رباتیک، کارگاه خلاقیت، داستان و ... است.

دوره ابتدایی نیز شامل نقاشی، آموزش خط تحریری، دوره مکتب‌الرضا، کارگاه داستان، ساخت ربات و ... است، برای مقطع راهنمایی و بزرگسال نیز نقاشی روی سفال، آموزش خط تحریری، کارگاه داستان و ساخت رباط برنامه‌ریزی شده است.

از دوره‌های ویژه این مؤسسه نیز می‌توان به دوره حفظ شش‌ساله قرآن کریم و آموزش تجوید ویژه دختران نوجوان و جوان به صورت رایگان، دوره‌های کتابخوانی و دوره نوشتن خلاق ویژه همه گروه‌های سنی اشاره کرد.

آخرین مهلت ثبت نام در این دوره 25 شهریورماه اعلام شده و علاقه‌مندان به منظور بهره‌مندی از این کلاس‌ها می‌توانند با شماره 03146296091 تماس گرفته یا به نشانی نایین، انتهای خیابان جانبازان، کوچه شماره 20، ساختمان دارالقرآن الکریم نایین مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha