مسابقات قرآن بنیاد شهید چهارمحال‌وبختیاری برگزار می‌شود
کد خبر: 4083611
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۰
۱۴ مهرماه

مسابقات قرآن بنیاد شهید چهارمحال‌وبختیاری برگزار می‌شود

مرحله شهرستانی و استانی سی‌وچهارمین دوره از مسابقات قرآن بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال‌وبختیاری ۱۴ مهرماه سال‌جاری مصادف با آغاز امامت امام عصر(عج) در شهرکرد برگزار می‌شود.

مسابقات قرآن

سیدداود عسگری ارجنکی، سرپرست معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به اینکه ثبت‌نام از علاقه‌مندان برای شرکت در سی‌وچهارمین دوره از مسابقات قرآن کریم بنیاد شهید و امور ایثارگران در استان همچنان ادامه دارد، اظهار کرد: از جانبازان و آزادگان، همسران شهدا، جانبازان و آزادگان و نیز فرزندان دختر و پسر شهدا، آزادگان و جانبازان در دو رده سنی زیر ۱۸ سال و بالای ۱۸ سال برای حضور در این رویداد قرآنی دعوت می‌شود.

وی ادامه داد: مرحله شهرستانی و استانی این دوره از مسابقات از ساعت 8 صبح روز پنج‌شنبه 14 مهرماه سال‌جاری مصادف با آغاز امامت امام عصر(عج) در مؤسسه فرهنگی و ورزشی ایثار بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برگزار می‌شود.

عسگری با تأکید بر اینکه علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و آگاهی از جزئیات و محتوای مسابقات به واحد فرهنگی ادارات بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌ها مراجعه کنند، بیان کرد: این مسابقات در رشته‌های مفاهیم، تفسیر، قرائت تحقیق و حفظ قرآن از پنج جزء تا حفظ کل برگزار می‌شود.

سرپرست معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران با ذکر اینکه سال گذشته در مجموع 150 بانو و آقا در رشته‌های مختلف مسابقات قرآن این نهاد شرکت کردند، گفت: سال گذشته، مرحله کشوری مسابقات قرآن به دلیل شیوع کرونا برگزار نشد و امسال امیدواریم با بهبود شرایط، شاهد برگزاری این مرحله از مسابقات باشیم.

انتهای پیام
captcha