کمک هزینه سفر زیارتی اربعین به بازنشستگان تأمین اجتماعی پرداخت می‌شود
کد خبر: 4083182
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۷

کمک هزینه سفر زیارتی اربعین به بازنشستگان تأمین اجتماعی پرداخت می‌شود

مدیرکل تأمین اجتماعی کرمانشاه از پرداخت قرض‌الحسنه کمک هزینه سفر زیارتی به بازنشستگان تأمین اجتماعی برای شرکت در پیاده‌روی اربعین خبر داد و گفت: سازمان تأمین اجتماعی در نظر دارد تا با پرداخت تسهیلات ۱۲۰ میلیون ریالی به تعدادی از بازنشستگان و مستمری بگیران زمینه حضور این عزیزان را در اربعین امسال فراهم کند.

پرداخت کمک هزینه سفر زیارتی اربعین به بازنشستگان تأمین اجتماعی

اسکندر کاکایی، مدیرکل تأمین اجتماعی استان کرمانشاه در گفت‌‎وگو با ایکنا از کرمانشاه از پرداخت کمک هزینه سفر زیارتی اربعین به بازنشستگان تأمین اجتماعی خبر داد و اظهار کرد: سازمان تأمین اجتماعی در نظر دارد تا با پرداخت تسهیلات ۱۲۰ میلیون ریالی به تعدادی از بازنشستگان و مستمری بگیران زمینه حضور این عزیزان را در اربعین امسال را فراهم کند.

وی افزود: با توجه به تعداد کثیر بازنشستگان و مستمری‌بگیران و محدودیت منابع تسهیلات، اعتبار در نظر گرفته شده برابر ۲۴۰ میلیارد تومان معادل ۲۰ هزار فقره تسهیلات ۱۲ میلیون تومانی از محل تفاهم‌نامه با بانک رفاه کارگران است و سهمیه هر استان مشخص و ابلاغ شده که متناسب با سهمیه اعلامی و تعداد بازنشستگان سهمیه کانون‌های مستقر در شهرستان‌ها است و برای ثبت‌نام به کانون منعکس می‌شود.

کاکایی اظهار کرد: ثبت‌نام متقاضیان توسط دفاتر کانون‌های بازنشستگی در سطح استان انجام می‌شود و کانون‌ها با دریافت تعهدنامه و اخذ برگه تآییدیه ثبت‌نام زائر در سامانه سماح نسبت به تکمیل لیست ثبت‌نام اقدام می‌کنند و مدارک مذکور برای قرعه‌کشی به اداره‌کل استان ارسال می‌شود.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان کرمانشاه در پایان تصریح کرد: انتخاب متقاضیان تا سقف سهمیه تعیین شده با تشکیل کمیته‌ای متشکل از مدیران استان، سرپرست شعب بانک رفاه کارگران استان و رئیس کانون بازنشسته و مستمری‌بگیران استان نسبت به قرعه‌کشی اقدام و اطلاعات مورد نیاز برای ثبت‌نام در سامانه تسهیلات قرض‌الحسنه متناسب با سهمیه تعیین شده را ارائه می‌دهند همچنین شرایط احراز تعیین شده برای پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه از جمله عدم چک برگشتی، عدم اقساط معوق و ... مهم و لحاظ خواهد شد.

انتهای پیام
captcha