برگزاری آزمون شفاهی آزمون «ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حفاظ» در زنجان
کد خبر: 4082469
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۱

برگزاری آزمون شفاهی آزمون «ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حفاظ» در زنجان

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان از برگزاری آزمون شفاهی هفدهمین دوره آزمون «ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حفاظ» همزمان با سراسر کشور در استان زنجان خبر داد.

آزمون شفاهی آزمون «ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حفاظ» در زنجان

حجت‌الاسلام حمید حسنی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا در زنجان، با اشاره به برگزاری آزمون حفاظ، اظهار کرد: آزمون شفاهی هفدهمین دوره آزمون «ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حفاظ» به طور همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود. این آزمون یک آزمون تخصصی و دارای مدرک معتبر است که ۶ درجه دارد.

وی افزود: افراد نسبت به محفوظات خود و قدرت حفظی که ارائه می‌دهند، مراحل موفقیت را طی کرده و درجه تخصصی دریافت خواهند کرد.

حسنی با بیان اینکه شرکت‌کنندگان با توجه به درجه‌ای که کسب می‎‌کنند مدرک معتبری از وزارت علوم دریافت خواهند کرد، گفت: فردی که درجه سوم را دریافت کند، مدرک کارشناسی علوم قرآن و حدیث، درجه دوم مدرک کارشناسی ارشد و درجه یک مدرک دکتری را دریافت خواهند کرد.

این مسئول با اشاره به اینکه اولین مرحله این آزمون در اردیبهشت‌ماه با حضور ۱۴۳ شرکت‌کننده برگزار شد، خاطرنشان کرد: از این تعداد ۴۲ نفر حائز رتبه شدند و به مرحله دوم راه پیدا کردند.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان یادآور شد: طی دو روز اخیر آزمون شفاهی هفدهمین دوره آزمون «ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حفاظ» در دو بخش خواهران و برادران برگزار می‌شود. تعداد خانم‌ها در مرحله دوم ۳۰ نفر و آقایان ۱۲ نفر است. لازم به ذکر اینکه نتیجه نهایی آزمون حدودا اسفندماه اعلام می‌شود.

انتهای پیام
captcha