مهلت شرکت در جشنواره «رسم سرخ» در البرز تمدید شد
کد خبر: 4082259
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۲

مهلت شرکت در جشنواره «رسم سرخ» در البرز تمدید شد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز از تمدید دومین جشنواره چندرسانه‌ای رسم سرخ خبر داد و گفت: علاقه‌مندان تا 30 دی‌ماه سال جاری فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

سلیمان رستمیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز

سلیمان رستمیان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با بیان اینکه مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی رسم سرخ تا 30 دی‌ماه سال جاری تمدید شد از افزایش مبلغ جوایز این جشنواره نیز خبر داد و گفت: با توجه به اینکه هزینه‌های تولید آثار در بخش‌های «موشن گرافیک، بازی‌های رایانه‌ای و نرم‌افزارهای موبایلی» زیاد است به نفرات اول تا سوم این بخش‌ها علاوه بر لوح و تندیس، به ترتیب 150 میلیون، 100 میلیون و 70 میلیون ریال جایزه اهدا خواهد شد.

وی با بیان اینکه فراخوان شرکت در این جشنواره از 22 تیرماه در استان البرز اعلام شده است، افزود: این جشنواره با شعار «نهضت هنری جهاد تبیین از سوی معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری درباره جهاد تبیین و ضرورت روشنگری در تمامی مسائل و موضوعات و همچنین، بهره‌گیری از زبان هنر در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، یادآور شد: به یقین، این امر در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، اهمیت بسزایی دارد.

به گفته وی هفت محور با عنوان‌های «جهاد تبیین در حوزه ایثار و شهادت، بیانیه گام دوم انقلاب، قهرمان‌پروری، ایثار اجتماعی، دیپلماسی ایثار، خودباوری و همگرایی ملی و قدرت نرم» برای این جشنواره در نظر گرفته‌ شده است.

این مسئول توضیح داد: هنرمندان فعال البرزی در حوزه خلق آثار چندرسانه‌ای می‌توانند آثار خود را در قالب‌های «اینفوگرافیک، موشن‌گرافیک، ویدئو ژورنال، بازی‌های رایانه‌ای و نرم‌افزارهای موبایل» تهیه و پس از نام‌نویسی در سایت «نوید شاهد» آثار خود را ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha