برگزاری آزمون مرحل دوم طرح اعطای مدرک به حفاظ در زنجان
کد خبر: 4081533
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰

برگزاری آزمون مرحل دوم طرح اعطای مدرک به حفاظ در زنجان

آزمون شفاهی هفدهمین دوره آزمون «ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حفاظ» روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه، ۹ و ۱۰ شهریورماه، همزمان با سراسر کشور در استان زنجان با حضور ۴۲ حافظ برگزار می‌شود.

برگزاری آزمون مرحل دوم طرح اعطای مدرک به حفاظ در زنجان

حجت‌الاسلام حمید حسنی رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان، در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، گفت: آزمون شفاهی هفدهمین دوره آزمون «ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حفاظ» روزهای چهارشنبه و پنج شنبه، ۹ و ۱۰ شهریور‌ماه، همزمان با سراسر کشور در استان زنجان با حضور ۴۲ حافظ زنجانی برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: آزمون کتبی این آزمون روز جمعه، ۲۳ اردیبهشت‌ماه در حوزه زنجان و با حضور ۱۴۵ حافظ در رشته‌های حفظ ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و کل برگزار شد که پس از ارزیابی‌های مرحله کتبی در مجموع ۴۲ نفر از حافظان موفق به راه‌یابی به بخش شفاهی شدند.

این مسئول ادامه داد: آزمون شفاهی هفدهمین دوره آزمون «ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حفاظ» با حضور ۴۲ حافظ در حوزه امتحانی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان و در زمان اعلام شده برگزار می‌شود.

حسنی یادآور شد: داوران این دوره از آزمون‌ها در بخش حسن حفظ «رقیه مرادلو»، «زنیب غنی‌لو»، «حسن سلیمانی» و «مسعود رضایی»، در بخش تجوید و وقف و ابتدا، «سهیلا رفیعی‌یگانه» و «کاظم نصیری‌زارع» و در بخش صوت و لحن «معصومه کاج» و «یوسف قنبری» هستند.

انتهای پیام
captcha