برگزاری مسابقه کتابخوانی «ابر فیاض» در قزوین
کد خبر: 4078898
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۹

برگزاری مسابقه کتابخوانی «ابر فیاض» در قزوین

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: همزمان با گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، مسابقه کتابخوانی «ابر فیاض» در استان قزوین برگزار می‌شود.

مسابقه کتابخوانی

به گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین، محمدرضا شکوهی، سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، اظهار کرد: همزمان با گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، مسابقه کتابخوانی «ابر فیاض» در استان قزوین برگزار می‌شود.

وی افزود: این مسابقه از بیست و ششم مرداد ماه آغاز شده و علاقه‌مندان تا 15 شهریور ماه سال‌جاری فرصت دارند، شرکت کنند.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین بیان کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه به سایت نوید شاهد استان قزوین به آدرس https://qazvin.navideshahed.com و یا https://www.samakpl.ir مراجعه کنند.

وی گفت: سؤالات این مسابقه از کتاب «ابر فیاض»، مجموعه خاطرات معنوی سید آزادگان، شهید حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سیدعلی‌اکبر ابوترابی‌فرد طراحی شده که به برگزیدگان، جوایزی ارزنده اهدا خواهد شد.

این مسئول افزود: آشنایی با سیره و منش سید آزادگان، شهید حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید علی‌اکبر ابوترابی‌فرد، مطالعه خاطرات معنوی این شهید گرانقدر و نهادینه کردن فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در جامعه از مهم‌ترین اهداف این مسابقه است.

شکوهی در پایان گفت: این مسابقه به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین و با مشارکت اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین برگزار شده است.

انتهای پیام
captcha