جریان ولایت الهی با محوریت مسجد انجام می‌شود
کد خبر: 4074314
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۳

جریان ولایت الهی با محوریت مسجد انجام می‌شود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خدابنده گفت: جریان ولایت الهی از طریق امام و با محوریت مسجد انجام می‌شود. در این موضوع یک بحث حاکمیت است، یک لایه مردم و یک بحث هم گروه‌های مرجع که حلقه واسط و میانی میان مردم و حاکمیت هستند.

ولایت الهی

به گزارش ایکنا از زنجان و به نقل از روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خدابنده، صبح امروز نشست هم‌اندیشی سنگر تبیین شهرستان خدابنده با حضور مبلغان و روحانیون مستقر در طرح هجرت و ائمه جماعات مساجد شهر و برخی اساتید حوزه علمیه برادران قیدار و سجاس برگزار شد.

در این نشست، حجت‌الاسلام مهدی خدابنده‌لو رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خدابنده گفت: جریان ولایت الهی از طریق امام و با محوریت مسجد انجام می‌شود. در این موضوع یک بحث حاکمیت است، یک لایه مردم و یک بحث هم گروه‌های مرجع که حلقه واسط و میانی میان مردم و حاکمیت هستند.

وی افزود: مبلغان ما در این مورد جزو رده چندم از گروه‌های مرجع هستند جای بحث است و باید با آموزش‌های لازم که از بنیاد هدایت تشریف آوردند این اتفاق به مرور بیافتد که روحانیون ما از گروه‌های جریان‌ساز و گفتمان‌ساز در شهرستان باشند و بتوانند مفاهیم دینی و الهی را در جامعه تبدیل به گفتمان کنند.

در ادامه نمایندگان بنیاد هدایت، حجت‌الاسلام محمدی و حجت‌الاسلام جعفری از مسئولان بنیاد هدایت، جلسه را به صورت کارگاهی و پرسش و پاسخ و هدفمند ادامه داده و در تعالی امامان معصوم به سخنرانی پرداختند.

انتهای پیام
captcha