کسب ۱۰ رتبه از سوی مددجویان زنجانی در جشنواره باران وحی
کد خبر: 4073988
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۰

کسب ۱۰ رتبه از سوی مددجویان زنجانی در جشنواره باران وحی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) زنجان از کسب ۱۰ رتبه برتر کشوری از سوی فرزندان تحت حمایت این نهاد خبر داد و گفت: جشنواره قرآنی باران وحی به‌منظور فراهم کردن زمینه ارتباط مددجویان و دانش‌آموزان تحت حمایت با قرآن کریم و تربیت و پرورش استعدادهای قرآنی اجرا شد.

جشنواره باران وحی

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کمیته امداد امام خمینی(ره) زنجان، روح‌الله صالحی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان، پنجم مردادماه، در سخنانی اظهار کرد: توانمندسازی فرهنگی و تقویت باورهای دینی و اعتقادی خانواده‌های تحت حمایت با نگاه قرآنی از اولویت‌های اصلی این نهاد در این زمینه است.

وی افزود: جشنواره قرآنی باران وحی به‌منظور فراهم کردن زمینه ارتباط مددجویان و دانش‌آموزان تحت حمایت با قرآن کریم و تربیت و پرورش استعدادهای قرآنی و جاری شدن مفاهیم عمیق و متعالی قرآن در بستر فکری خانواده‌ها با نگاه توانمندسازی فکری، فرهنگی و اعتقادی با مشارکت ۲۱۲ نفر از جامعه هدف این طرح در کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان اجرا شد.

صالحی با بیان اینکه در دومین دوره برگزاری جشنواره فرهنگی و قرآنی باران وحی ۲۱۲ نفر از فرزندان تحت حمایت استان زنجان به رقابت پرداختند، ادامه داد: براساس ارزیابی و داوری‌های انجام شده ۱۰ نفر از فرزندان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان موفق به کسب رتبه برتر کشوری در این جشنواره شدند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) زنجان با اشاره به اینکه جشنواره قرآنی باران وحی در دو بخش آوایی و هنری و در سه رده سنی با هدف شناسایی، توانمندسازی و ارتقای دانش قرآنی بین مددجویان تحت حمایت دختر و پسر برگزار می‌شود، گفت: ۴۴ نفر از فرزندان و دانش‌آموزان با کسب امتیازات لازم موفق به دست‌یابی به رتبه‌های برتر استانی در رشته‌های مختلف شده‌اند.

انتهای پیام
captcha