برگزاری اجتماع بزرگ خانواده آسمانی در میناب
کد خبر: 4072725
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸

برگزاری اجتماع بزرگ خانواده آسمانی در میناب

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی هرمزگان از برگزاری اجتماع بزرگ خانواده آسمانی در راستای تکریم خانواده‌ها و به مناسبت روز مباهله و خانواده در شهرستان میناب خبر داد.

اجتماع خانواده |آسمانی در میناب

عماد ناصری، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت هرمزگان در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: اجتماع بزرگ خانواده آسمانی در راستای تکریم خانواده‌ها فردا، دوم مردادماه به مناسبت روز مباهله و خانواده با همکاری ستاد تکریم خانواده شهرستان میناب، سپاه ناحیه و هیئت رزمندگان اسلام این شهرستان، برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این اجتماع بزرگ فردا دوم مردادماه رأس ساعت ۲۰:۳۰ در خیابان سلامت، روبروی میناب‌مال واقع در شهر میناب برگزار می‌شود، تصریح کرد: اجتماع بزرگ خانواده آسمانی همراه با پویش همخوانی سرود دریای آرامش دهه هشتادی‌ها و نودی‌های علوی و فاطمی خواهد بود.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی هرمزگان یادآور شد: علاقه‌مندان و خیرین نیک‌اندیش می‌توانند برای کمک به برگزاری هرچه بهتر و باشکوه‌تر این برنامه و برپایی جشن، موکب، غرفه‌های مسابقه کودک و نوجوان، اهدای جوایز و... کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۳۱۲۰۹۰۷۱ واریز کنند و در ثواب عظیم این طرح سهیم باشند.

انتهای پیام
captcha