نتایج طرح پنج‌ساله استعداد‌های قرآنی اعلام شد
کد خبر: 4070639
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۸

نتایج طرح پنج‌ساله استعداد‌های قرآنی اعلام شد

طرح استعداد‌های قرآنی در راستای شناسایی و پرورش استعداد‌های قرآنی، در قالب یک طرح پنج ساله برگزار و برگزیده استانی این طرح از طرف سازمان دارالقرآن الکریم معرفی شد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان، حجت‌الاسلام حمید حسنی، رئیس اداره امور قرآنی استان زنجان گفت: در راستای شناسایی و پرورش استعداد‌های قرآنی طرح استعداد‌های قرآنی در قالب یک طرح پنج‌ساله برگزار شد و در پایان این طرح و پس از برگزاری آزمون‌ها و غربالگری‌های صورت گرفته، از بین شرکت‌کنندگان استان زنجان مهدی کردلو به عنوان برگزیده استانی این طرح از طرف سازمان دارالقرآن الکریم معرفی شد.

وی اظهار کرد: شرکت‌کنندگان این طرح پس از گذراندن دوره تقلید، وارد مرحله تطبیقی شدند. این طرح در دو سال اول در قالب تقلید و در سه سال بعدی در قالب تطبیق برگزار شد. در دوره تقلید، آموزش‌های تئوری نداشت و منبع تئوری در قالب کتاب آموزش صوت و لحن برای معلمان ارائه شد. این دوره، دوره کارورزی و عملی بود و مطالب تئوری ارائه نشد و جنبه‌های عملی را مورد تأکید قرار می‌داد. کلاس‌های آموزشی این دوره از ابتدا به صورت حضوری بود و زیر نظر یک استاد و در مرحله تطبیق زیر نظر دو استاد دنبال شد.

یادآور می‌شود، افرادی که به مرحله آخر این طرح راه پیدا کردند، در آزمون پایانی شرکت کرده و پس از طی این دوره پنج‌ساله، از این دوره فارغ‌التحصیل شدند و گواهینامه قرائت پیشرفته(سطح ۶) از طرف سازمان دارالقرآن الکریم به پذیرفته‌شدگان اعطا می‌شود.

انتهای پیام
captcha