برگزاری جلسه آموزشی استفاده از سامانه طرح ملی آزمون‌های حفظ عمومی قرآن در زنجان
کد خبر: 4061595
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۶

برگزاری جلسه آموزشی استفاده از سامانه طرح ملی آزمون‌های حفظ عمومی قرآن در زنجان

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان از برگزاری جلسه آموزشی استفاده از سامانه طرح ملی آزمون های حفظ عمومی قرآن کریم در زنجان خبر داد.

حفظ قرآن کریم

به گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام حمید حسنی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان، ظهر امروز در جمع خبرنگاران، افزود: جلسه آموزشی استفاده از سامانه طرح ملی آزمون‌های حفظ عمومی قرآن‌کریم با حضور برخط رئیس و کارشناس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان زنجان همزمان با سراسر کشور در سازمان دارالقرآن‌الکریم برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این جلسه ضمن رونمایی از سامانه ملی آزمون‌های حفظ عمومی، نحوه بهره‌برداری و استفاده از سامانه در بخش‌های مختلف همچون ورود کاربر، ورود ممتحن و ورود کارشناس استان به سامانه و نحوه انتخاب و مدیریت پنل شخصی در سامانه توسط کارشناس و مسئول فنی طرح به شرکت‌کنندگان در جلسه آموزش داده شد.

وی ادامه داد: سامانه مذکور در حال حاضر قابل بهره‌برداری بوده و کارشناسان مرتبط با طرح مذکور می‌توانند جهت استفاده از این سامانه با نام کاربری اداره امور قرآنی وارد سامانه شوند و از فیلم‌های آموزشی بارگزاری شده در سامانه جهت آموزش استفاده کنند.

انتهای پیام
captcha