جوانان در مقابل فتنه‌‌های منافقان هوشیار باشند
کد خبر: 4060657
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۳

جوانان در مقابل فتنه‌‌های منافقان هوشیار باشند

عظیم ابراهیم‌پور، راوی دوران دفاع مقدس گفت: هوشیاری در مقابل نقشه‌ها و فتنه‌های کفار و منافقان باید مورد توجه جوانان قرار گیرد.

جوانان در مقابل فتنه‌انگیزی‌های منافقان هوشیار باشندبه گزارش ایکنا از اردبیل، عظیم ابراهیم‌پور، راوی دوران دفاع مقدس، روز گذشته، هشتم خردادماه در همایش بزرگ خادمان راهیان نور دانشجویی با موضوع جهاد تبیین و روایتگری در دانشگاه محقق اردبیلی، اظهار کرد: مقام معظم رهبری در دیدار با دانشجویان دانشگاه امام حسین(ع) در سوم خردادماه خطاب به جوانان فرمودند که خرمشهرها در پیش است و جوانان باید خود را برای فتح این خرمشهرها آماده کنند.

وی افزود: در مسیر توجه و تلاش برای تقویت تقوای اجتماعی، هوشیاری در مقابل نقشه‌ها و فتنه‌انگیزی‌های کفار و منافقان باید مورد توجه جوانان قرار گیرد.

این راوی دوران دفاع مقدس با بیان این‌که جبهه حق و باطل از زمان خلقت انسان بوده است، تصریح کرد: نشانه موجودیت ما، مقابله با جبهه باطل تا زمان ظهور است.

ابراهیم‌پور بیان کرد: مدل جنگیدن ما در دنیا مدل جدیدی بود، مدل نفر در برابر تانک که جز با تفکر انقلابی نمی‌شد با این مدل از کشور و ولایت دفاع کرد.

گفتنی است، اجرای نمایش کوتاهی با موضوع دفاع مقدس به نام «بابا نفس داد» توسط فرزند شهید پور محمدتقی و تجلیل از عوامل اجرایی راهیان نور، از دیگر برنامه‌های این همایش بود.

انتهای پیام
captcha